رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل:رفع تصرف ۳۰۰۰ مترمربع زمین ملی در لاریجان


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: ۳۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه ناندل لاریجان رفع تصرف و آزادسازی شد.
علی اصغر اسماعیل زاده اظهار داشت: افراد سودجو بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف عدوانی ۳۰۰۰ مترمربع از زمین ملی در منطقه ناندل لاریجان کرده بودند که این عرصه توسط مأموران منابع طبیعی آمل خلع ید و رفع تصرف شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی لاریجان در اجرای وظایف قانونی خود و به استناد تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع اقدام به جمع آوری آثار تصرف کرده و عرصه ملی را از ید متصرفین غیرقانونی خارج کردند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: همیاران طبیعت می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، از طریق شماره تماس ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

1402/9/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود