اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل:
اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است/اجرای طرح ها از سوی دولت با نگاه ویژه رویکرد مردمی در حال پیگیری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در چهارمین روز از هفته دولت در مراسم افتناح تقاطع غیر همسطح پل روگذر میدان هزار سنگر آمل گفت: اجرای طرح‌ها از سوی دولت با نگاه ویژه رویکرد مردمی در حال پیگیری و اقدام است و عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیر همسطح میدان هزار سنگر آمل از سال ۹۷ شروع و با باقی ماندن ۲۵ درصد از کار در این دولت با کمتر از هفت درصد زمان طرح به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صبح آمل، سیدعباس حسینی با تاکید بر اینکه اولویت اول دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است؛ اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۷۵ درصدی تحویل دولت سیزدهم شد و کمتر از هفت ماه باقی مانده آن تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید.
وی افزود: پل غیر همسطح میدان هزار سنگر آمل نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی میدان هزار سنگر آمل در تقاطع خروجی های شهرستان به شهرهای بابل و محمودآباد دارد. معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، تصریح کرد: هم‌اکنون اصلاح هندسی هزارسنگر مانده که با ورود شهرداری این طرح از این هفته شروع می‌شود.
حسینی بیان داشت:: آمل با ایجاد ۴ هزار نفر فرصت اشتغال‌زایی و رشد ۳۸ درصدی صادرات اکنون با بحران کارگر حرفه‌ای مواجه است.
وی خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح میدان هزار سنگر آمل علاوه بر راه ارتباطی پرجمعیت ترین شهرستانهای استان مازندران، اصلی ترین مسیر مواصلاتی و ترانزیتی جغرافیای مرکزی استان نیز محسوب می شود که حتی در ایام عادی و تعطیل نیز میزبان تردد خودروها به ویژه خودروهای سنگین است.
حسینی در پایان با اشاره به مشخصات پل روگذر عنوان کرد: این پل به طول ۵۰۰ و ۴ هزار کیلومتر مساحت به همراه رمپ های آن و هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۵ میلیارد تومان احداث شد.5 شهریور1401

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود