توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأمورین یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – ساری و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل در جریان گشت و کنترل حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.
براساس این گزارش کامیون فوق به همراه محموله قاچاق مکشوفه جهت تشکیل پرونده علیه متخلف و معرفی به مرجع قانونی، توقیف و به پارکینگ منتقل گردید.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مازندران؛ هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و…) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

1402/12/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود