آمل در حوزه صنعتی و کشاورزی سرآمد است

معاون استاندار مازندران:
آمل در حوزه صنعتی و کشاورزی سرآمد است
معاون توسعه مدیریت و منابع انساني استانداری در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به حماسه ششم بهمن گفت:حماسه مثال زدنی و بی نظیر شهرستان آمل در ششم بهمن ۱۳۶۰ در خاطره ها ثبت و ضبط شد و در حافظه تاریخی ملت ایران حک گردید.
به گزارش صبح آمل، اميد محبي در ادامه به رشد اقتصادی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: دولت رشد ۸ درصدی اقتصادی را پیش بینی کرد و در استان مازندران ۲/۸ درصد این رشد از طریق بهره وری تشکیل شد.
وی با اشاره به اينكه موضوع بهره وري در استان مازندران با تدبير برنامه هايي در اين حوزه در حال نهادينه شدن است، تصريح كرد: بايد تلاش كنيم با اتصال زنجيره توليد علم و وارد شدن آن به حوزه توليد بهره وري را در حوزه هاي مختلف افزايش دهيم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، با تاكيد بر اينكه مهم ترين بخش قابل اتكاي مازندران در ارتقاي بهره وري شركت هاي دانش بنيان و مراكز رشد است كه نيازمند توجه ويژه اي هستند، خاطرنشان کرد: تمامي دستگاه ها در شهرستان ها بايد تلاش كنند تا سهم خود را از توسعه بهره وري در مازندران ايفا كنند.
محبي با اشاره به اينكه كشاورزي و منابع انساني در مازندران قابل دسترس ترين و مهم ترين منابع براي اجراي طرح هاي ارتقاي بهره وري هستند، عنوان كرد: امروز بايد در حوزه توسعه بخش كشاورزي با نگاه تامين امنيت غذايي و حفظ اقتدار غذايي برنامه هاي منسجمي اجرايي شود و مازندران اين ظرفيت كم نظير را دارد كه در اين بخش موفق عمل كند.
وی با بيان اينكه امروز نااميدي و شكاف ميان دولت و ملت مهم ترين ابزار پيش روي دشمن است، تاكيد كرد: امروز براي نرسيدن دشمن به اهداف خود بايد در اين زمينه گام هاي مهمي برداريم و تلاش كنيم با خدمات رساني بي وقفه و واقعي فاصله ميان دولت و مردم را كاهش دهيم.
وی به رتبه کشور در جهان اشاره کرد و افزود: ایران رتبه ۱۵ تولید علم در جهان را دارد و امسال در شاخص نواوری با ۷ پله ارتقا رتبه ۵۳ را دارا هستیم که این تبدیل علم به نوآوری و مهم تر از آن تبدیل نوآوری به فناوری در عرصه عملیات آن، حلقه مفقوده کشور است که یکی از انها شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد می باشند و توجه به اینها می تواند در واقع رشد موثری داشته باشد و آمل در حوزه صنعتی و کشاورزی سرآمد می باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ايجاد اميد و اميدواري در ميان مردم را مهم ترين وظيفه مديران دستگاه هاي اجرايي بر شمرد و تصريح كرد: در اين امر بايد هوشيارانه و فداكارانه رفتار كنيم.
محبي از اجراي طرح بيمه سلامت در دو هزار و 20 محله كم برخوردار استان مازندران خبر داد و گفت: دولت سيزدهم در مازندران براي ايجاد چتر حمايتي بيشتر، توسعه بيمه اي در مناطقي كه از بيمه برخوردار نيستند را توسعه خواهد داد.

1401/11/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود