گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
گاز ادارات پرمصرف قطع می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت گاز مازندران گفت: شرکت ملی گاز ایران و استانی براساس بخش نامه ارسالی مکلف است؛ اگر دستگاه یا سازمانی نسبت به مصرف بهینه گازکم کاری کند، در نوبت اول با دریافت اخطار و در دفعات بعد در صورت بی توجه با قطعی گاز مواجه می‌شود.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسم مایلی رستمی با بیان اینکه مصرف بهینه و ایمن گاز دو موضوعی است که در حوزه ادارات به صورت مرتب در حال رصد و تاکید است؛ افزود: در خارج از زمان اداری و ایام تعطیل سامانه گرمایشی به صورت کامل باید خاموش و در زمان اداری دمای رفاه تعریف شده در راهرو‌ها ۱۸ درجه سانتی گرد و در اتاق‌ها ۲۱ درجه سانتی گراد شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه شرکت گاز در داخل استان هیچ گونه دخل و تصرفی نسبت به محدودیت‌های گازی صنایع استان ندارد خاطرنشان کرد: محدودیت‌های گازی صنایع به صورت مستقیم از دیسپچینگ شرکت ملی گاز ابلاغ می‌شود.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز مازندران؛ با اشتراک پذیری ۳۴ هزار مشترک از ابتدای امسال تا پایان آبان در استان، هم اکنون یک میلیون و ۵۹۷ هزار مشترک گاز در مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مندند که سهم مشترکین خانگی این شرکت از این شمار، ۹۲ درصد است.

1401/9/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود