مدیرعامل انجمن ام‌اس آمل:گلریزان ۱۵ میلیارد ریالی خیران آملی برای بیماران ام اس

‌‌
‌‌مدیرعامل انجمن ام‌اس آمل در آیین گلریزان خیران آملی برای بیماران ام اس با اشاره به راه اندازی انجمن ام‌اس آمل در سال ۹۲ در مکانی استیجاری و تداوم فعالیت آن با وجود جابه جایی در چند مرحله ، خانه به دوشی را رنج مضاعف بیماران ام اس آمل اعلام کرد.
زهرا رجبی، افزود: اکنونبیش از ۵۱۰ بیمار زیرپوشش خدمات حمایتی، بهداشتی و درمانی انجمن ام اس آمل هستند که با کمک دائمی خیران نیک اندیش شهرستان پشتیبانی وحمایت می‌شوند.
وی همچنین به افزایش آمار سالانه حدود ۳ تا ۵ درصدی مبتلایان این بیماری نوظهور ابراز نگرانی کرد و با بیان اینکه شهروندان آملی و برخی مسئولان اجرایی شهرستان کمک خوبی برای پیشبرد کمک‌های آموزشی، پژوهشی، اردو‌های تفریحی و دارو در این مدت به انجمن داشتند، گفت: این انجمن تاکنون از حمایت و پیگیری مسئولان اجرایی و نیکوکاران شهرستان‌های نور ومحمودآباد بهره مند نشد.
مدیرعامل انجمن ام‌اس آمل، به برگزاری آیین گلریزان خیران آملی برای کمک به بیماران زیرپوشش انجمن ام اس اشاره و خاطرنشان کرد : خیران آملی همواره بعنوان پشتیبان اصلی وکمک یار این انجمن دراین مراسم نیز حدود ۱۵ میلیاردریال نقدی به انجمن کمک کردند که صرف پیشبرد فعالیت ها، تهیه سبدغذایی، تجهیزات بهداشتی ودرمانی بیماران خواهد شد.
رجبی اظهار داشت: در این راستا یک دستگاه ویلچر برقی به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال توسط یکی از خیران خریداری و به انجمن اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ وی همچنین از نداشتن ساختمان انجمن و فعالیت در ساختمان کوچک و استیجاری که جوابگوی مراجعه بیماران نیست، ابراز ناراحتی کرد و گفت: به دلیل کوچک بودن ساختمان انجمن، امکان ارائه خدمات اولیه از جمله فیزیوتراپی به بیماران مراجعه کننده وجود ندارد.
مدیرعامل انجمن بیماران ام اس آمل، با اشاره به اینکه تا دو هفته آینده باید از مکان استیجاری به مکان دیگری جابه جایی داشته باشیم، از شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل خواست؛

1402/9/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود