کشف هزار میلیارد ریال توتون و تنباکو در آمل

اعضای یک باند که در چندین سوله اقدام به تولید توتون‌های غیربهداشتی با برچسب خارجی می‌کردند در آمل دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: با کار اطلاعاتی و پیگیری‌های عوامل کلانتری ۱۱ فرمانده انتظامی شهرستان آمل، فعالیت مشکوک تولید توتون و تنباکو و عرضه آن در شهرستان اعلام و پس از تایید، پیگیری‌های بعدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: عوامل این باند در چند سوله در مسیر‌های مختلف شهرستان آمل، اقدام به تولید غیرقانونی و غیربهداشتی توتون، تنباکو و ذغال با برچسب‌های کشور‌های مختلف و عرضه آن به بازار می‌کردند.
وی ادامه داد: با دریافت حکم از مرجع قضایی، ۲ انبار بزرگ خط تولید توتون وتنباکو و همچنین ذغال‌های بسته بندی آماده برای عرضه به بازار در مجموع به ارزش بیش از هزار میلیارد ریال کشف و توقیف شد.
فرمانده انتظامی آمل گفت: تاکنون سه نفر از عوامل تهیه وتوزیع این باند دستگیر شدند و شناسایی دیگر عوامل این باند توسط پلیس آمل ادامه دارد.
سرهنگ داداش تبار از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک فرد یا افرادی که در محدوده محل سکونت روند غیرعادی دارند را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

1402/4/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود