توافق اولیه مونتاژ خودروی “لادا” درآمل

نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه در ایران، از راه اندازی دفترتجاری اورآسیا در شهرستان آمل با توجه به قابلیت های بالای تولیدی، صنعتی، اقتصادی وکشاورزی دراین شهرستان خبر داد.
عباس میرزا قاضی در جریان بازدید از ظرفیت های تولیدی و کشاورزی شهرستان آمل گفت: در بازدیدهای میدانی که از قابلیت های بالای تولیدی، اقتصادی و کشاورزی شهرستان آمل انجام شد، تولیدات این شهرستان شرایط ممتازی برای حضور در بازار خارجی حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه دارد.
وی افزود: نکته مهم‌تر مزیت های بالای صنعتی و تولیدی بخش کشاورزی شهرستان آمل است که با پشتیبانی که فرماندار شهرستان و حمایتی که از این بخش ها خواهد کرد، بتوانیم هرچه سریعتر این ظرفیت ها را به مرحله صادرات و حضور در بازارهای منطقه ای برسانیم.
نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی روسیه در ایران، ، با تاکید براینکه بازگشایی دفتر تجاری اورآسیا در شهرستان آمل با توجه به همه ظرفیت هایی که مورد نیاز هست در این شهرستان وجود دارد، می تواند زمینه ساز افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی میان شهرستان آمل با استان ” سامارا ” روسیه شود، ابراز امیدواری کرد، حداقل تا قبل از پایان سال شمسی در ایران، دفترتجاری اورآسیا در شهرستان آمل حتما راه اندازی خواهد شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، میرزا قاضی همچنین از توافق اولیه مونتاژ خودروی لادا روسی با یکی از تولیدکنندگان قطعات تولید خودرو درشهرستان آمل خبر داد واضافه کرد: با توافق و اعلام آمادگی که از سوی تولیدکنندگان قطعات خودرو در شهرستان آمل شده، بزودی شرایط نهایی برای فرایند عملیاتی شدن خط مونتاژ خودروی لادا روسی درآمل فراهم خواهد شد.

1402/5/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود