نیمی از تعاونی های مازندران غیرفعال هستند

مدیرکل تعاون مازندران:
نیمی از تعاونی های مازندران غیرفعال هستند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ثبت ۱۴ هزار شرکت تعاونی در استان گفت: نیمی از این شرکت ها غیرفعال هستند.
به گزارش صبح آمل و به نقل از مهرعلی باقری با اظهار اینکه همه مسئولان اصل ۴۴ را جدی بگیرند، گفت: مردم کمک کنند و اندوخته‌ها بین مردم بیاید و در پروژه اقتصادی مزایا و معایب بررسی و توجیه اقتصادی داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان باید نگاه شأن به بخش تعاونی را عوض کنند، افزود: ۱۴ هزار و ۳۰۰ تعاونی در استان مازندران داریم که ۷ هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال بوده و ۵۰ درصد تعاونی‌های استان مازندران غیر فعال هستند و این نشان می‌دهد که نگاه کارشناسی و مطالعات در پیشبرد تعاونی‌ها مؤثر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: صیانت از نیروی کار مهم بوده و مقرره بگیران ۶ هزار و ۷۰۰ نفر شدند که باید برگشت به کار شوند و عاونی‌های غیر فعال باید فعال و در غیر این صورت حذف شوند.
باقری افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رامسر که مدیر پرتلاش دارد رتبه دوم عملکرد در استان مازندران را کسب کرده است.

1401/9/26

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود