نذری متفاوت در آمل؛

مردم داروهای مازاد خود را برای بهبود زائران اربعین نذر کنند
مسئول بسیج جامعه پزشکی آمل با اعلام این خبر به حضور بسیجیان جامعه پزشکی در قالب تیم های امدادی و درمانی زمان اربعین در کشور عراق، اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی آمل اقدام به راه اندازی ۳ موکب بهداشت، امداد و درمان و یک درمانگاه ویژه در ایام اربعین در شهرهای کربلا و نجف در مسیر پیاده روی اربعین، خواهد کرد.
به گزارش صبح آمل نیوز، عباس اقوامی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته از حضور پرشور و میلیونی زائران اربعین، اظهار داشت: دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل آماده دریافت داروهای اهدایی مردم جهت درمان زائران حسینی در ایام اربعین هستند.
این مسئول تصریح کرد: مردم آمل برای مشارکت در نذردارو، تجهیزات پزشکی و بهره‌مندی از ثواب درمان زائران پیاده اربعین حسینی داروهای مازاد خود را برای بهبود زائران اربعین نذر کنند و با نذری متفاوت از جنس سلامت و درمان کمک‌های خود را به درمانگاه شهید رجائی درآفتاب ۲۷خیابلن امام خمینی (ره) تحویل دهند.
وی افزود: قرارگاه جهادی و پشتیبانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل اقدام به جمع آوری و تفکیک کل داروهای مازاد و بلااستفاده در منازل نموده است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی آمل از بهره مندی هزاران زائر از خدمات دارویی خبر داد و گفت: به همت نذر داروی آملی ها، بیش از 50 هزار نفر از زائرین حسینی داخلی و خارجی از خدمات ویژه دارو و درمان رایگان در مواکب درمانی بسیج جامعه پزشکان شهرستان آمل در مسیر کربلا و نجف بهره بردند.
مسول قرارگاه پشتیبانی وجهادی سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پایان ز عموم مردم درخواست کرد تا داروهای مازاد مصرف خود را که هنوز منقضی نشده اند؛ به دفاتر بسیج جامعه پزشکی در سراسر استان سمنان تحویل دهند تا داروهای مذکور پس از بررسی و پایش توسط کارشناسان امر، در مواکب درمانی جهت درمان زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

1402/5/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود