مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران:۱۰ واحد صنعتی راکد مازندران با سرمایه گذاران بخش سلولزی احیا شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حدود ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد در مازندران با علاقمندی سرمایه گذاران بخش سلولزی به چرخه تولید بازگشت و روند احیای این واحدها درحال انجام است.
نادعلی کهنسال اظهار داشت: این واحدها که عمدتاً به دلایل مختلف از سوی بهره برداران راکد و غیرفعال شده بود، طی دو سال اخیر توسط سرمایه گذاران جدید خریداری که ۶ واحد از این تعداد در بخش محصولات سلولزی بهداشتی بوده است.
وی، از سرمایه گذاران وعلاقمندان بخش سرمایه گذاری در واحدهای راکد و غیرفعال تولیدی در مازندران دعوت کرد و افزود: اداره کل صمت مازندران از سرمایه گذاران حوزه صنعت به ویژه بخش سلولزی که در زنجیره زندگی مردم نقش آفرین شده‌اند، حمایت می‌کند.
مدیرکل صمت مازندران ادامه داد: در دو سال گذشته با حمایت از واحدهای زیان دیده و اختصاص سرمایه درگردش این واحدها احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
کهنسال، به راه اندازی یک واحد صنعتی درحوزه سلولزی در شهرک صنعتی بابل اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی با راه اندازی آن برای حدود یک‌هزار نفر اشتغالزایی کرده است.
وی افزود: سه واحد دیگر احیا شده در حوزه سلولزی در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل بوده که این واحدها نیز زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را فراهم کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، مدیرکل صمت مازندران اضافه کرد، ظرفیت‌های خالی در بخش سلولزی مازندران وجود دارد به همین خاطر از حضور و سرمایه گذاری در این بخش به خوبی حمایت خواهد شد.

1402/9/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود