دبیرکانون خدمت رضوی آمل خبر داد:1300 بسته معیشتی عیدانه و رمضانی بین خانوارهای آملی توزیع شد


در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز، توزیع یک هزار و 3۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان آمل آغاز شد.
دبیرکانون خدمت رضوی آمل از تهیه و توزیع یک هزار و ۳۰۰بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان به مناسبت ورود به ماه مبارک رمضان و آستانه عید نوروز میان نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: در چهارشنه امام رضایی و در امتدا کمک های مومنانه و پایان سال تجمیعی از اهداف کمک های مومنانه و با توجه به ورود به ماه رمضان و سال جدید تجمیع 1300 بسته معیشتی شامل ارزاق و پوشاک به ارزش بیش از یک میلیون تومان معادل یک میلیارد و 300 میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش ما توسط خادمیاران و کانونها توزیع می شود.
سردار احمد کوهستانی و از خدمات مرکز در زمینه درمان، مشاوره جهیزیه سبد معیشتی تحصیلی و فرهنگی بهره مند می شوند
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: دفاتر کانونهای خادمیاری در سراسر شهرستان آمل اعم از شهرها و روستاهای مستقر و افراد نیازمند شناسایی و از طریق خادمیاران و خیرین به آنها خدمات ارائه می شود.
دبیرکانون خدمت رضوی آمل با اشاره به اینکه بیش از 1000 نفر تحت پوشش کانون خادمیاران رضوی در حال خدمت‌رسانی هستند؛ خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 800 خادمیار در سطح شهرستان آمل داریم که از این تعداد 13650 نفر فعال می باشند.
سردار کوهستانی یکی از اهداف مهم تشکیل کانون‌های خدمت رضوی را محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ و سیره رضوی عنوان کرد و گفت: به همت این کانون تا کنون تعداد زیادی از علاقمندان آقا علی ابن موسی ارضا(ع)در قالب چند کاروان زیارتی به مشهد الرضا (ع) مشرف شدند.
وی در پایان به فعالیت کانون‌های خادم‌یاران رضوی در شهرستان اشاره کرد و اضافه کرد: کانون‌ خادمیاران رضوی با هدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله طرح زائر اولی‌ها، عیادت از بیماران، جذب خادم‌یار رضوی، همچنین شناسایی محرومان، نیازمندان و خدمت‌رسانی به آنها، جمع‌آوری نذورات برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی شده اند.

1402/12/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود