3 سازمان پرمصرف در آمل اخطار قطع برق گرفت

مدیر امور توزیع برق غرب آمل از صدور اخطار قطع برق به 3 سازمان پر مصرف در سطح حوزه استحفاظی این امور در شهرستان آمل به دلیل عدم رعایت در کاهش مصرف برق در اجرای (ماده 2 و تبصره 3 ذیل آن ماده، مصوبه هیئت محترم وزیران) خبر داد.
به گزارش صبح آمل نیوز، مهندس رضا فیاض با اعلام این خبر با بیان اینکه با رصد انجام شده توسط سامانه‌های هوشمند، 3 اداره که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده بودند توسط کارشناسان این شرکت شناسایی شده و اخطار دریافت کردند.
وی با بیان اینکه با رصد انجام شده توسط سامانه‌های هوشمند، ۱۵ اداره که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده بودند توسط کارشناسان این شرکت شناسایی شده و اخطار دریافت کرده‌اند،
مدیر امور توزیع برق غرب آمل با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
فیاض گفت: پیش ‌از این به شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی لازم در این‌خصوص صورت‌گرفته و همه دستگاه‌های مسوول، موظفند در راستای تأمین برق مصرفی مورد نیاز هم‌وطنان، با جدیت رعایت مصوبه هیات وزیران را در دستور کار قرار داده و اطمینان داشته باشند هیچ‌گونه اغماضی در برخورد قانونی با اداره‌های پرمصرف انجام نخواهد شد.

وی در پایان تامین برق مورد نیاز و آرامش و آسایش مشترکان را مهم‌ترین هدف جاری مجموعه صنعت برق دانسته و از همکاری غالب مشترکان اداری شهرستان آمل در اجرای طرح‌های کاهش پیک مصرف برق، قدردانی کرد.

1402/4/5

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود