معلمان نمونه شهرستان آمل در همایش هزار نفری تجلیل شدند


همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، در همایش بزرگ و هزار نفری معلمان شهرستان آمل، از ۹ معلم نمونه راه یافته به مرحله استانی، ۶۹ معلم نمونه شهرستانی و ۱۰ بازنشسته فرهنگی از مدیران اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل تجلیل شدند.
در این مراسم که با حضور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان آمل در تالاربزرگ اریکه برگزار شد، مدیرآموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: این برنامه ها برای ارتقای شان و جایگاه معلم به ویژه چهار هزارمعلم شاغل و ۶ هزار بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان آمل برگزار شده است.
حجت الاسلام محدعلی ابراهیم زاده، به نقش معلمان در الگوسازی، مسیر دهی و تعیین سرنوشت دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی وقت ها دانش آموزی با یک حرف و جمله معلم مسیر زندگی اش عوض می شود، به همین خاطر معلمان در زندگی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارند.
وی افزود: درسال گذشته با وجود همه برنامه های پیچیده ای که برای آموزش و پرورش داشته، خللی در انجام فعالیت مجموعه آموزش و پرورش ایجاد نشده و به همت مدیران دراداره و معلمان فعال در بدنه آموزش و پرورش، این نهاد در عموم شاخص ها رو به جلو و رو به رشد بوده است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، مدیرآموزش و پرورش آمل همچنین از هدیه ویژه این اداره به معلمان این شهرستان به مناسبت هفته معلم خبر داد وگفت: با هماهنگی های انجام شده، امسال معلمان شاغل و هم بازنشسته شهرستان آمل به همراه خانواده با بازپرداخت اقساط یک ساله به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

1402/2/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود