روزنامه‌نگار پیشکسوت مازندرانی درگذشت

علی‌سینا رویگریان روزنامه‌نگار پیشکسوت مازندرانی بر اثر بیماری ریوی در ۷۴ سالگی درگذشت.
علی‌سینا رویگریان مدرس دانشگاه و روزنامه‌نگار پیشکسوت مازندران در ۷۴ سالگی براثر بیماری ریوی در بیمارستان شفا ساری دار فانی را وداع گفت.
وی متولد سال ۱۳۲۸ تهران، اصالتاً از اهالی کلاردشت مازندران بود و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات ادامه داد.
رویگریان به مدت ۱۵ سال در بخش تکنولوژی آموزشی گرایش رادیو و تلویزیون با دانشکده فنی بابل همکاری می کرد.
این روزنامه نگار فعالیت روزنامه‌نگاری را در دهه ۵۰ آغاز کرد و از دهه ۸۰ علاوه بر همکاری با سرپرستی روزنامه صبح امروز در مازندران، با روزنامه‌های بشیر و وارش، هفته‌نامه‌های تمشک، قارن و هراز نیز همکاری داشته است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، وی چندسالی به عنوان عضو هیات تحریریه و مشاور ارشد مدیرمسئول روزنامه خبرشمال همکاری داشت و بیش از دوسال هم سردبیر هفته‌نامه حس هفتم در مازندران بود.
زنده‌یاد رویگریان مدتی مدیر خانه مطبوعات مازندران بود و در چندین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های گروهی علاوه بر کسب عنوان برتر، داوری جشنواره‌ها را برعهده داشت.

1402/11/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود