2 واحد تجاری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی آمل:
۲ واحد تجاری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع دو واحد تجاری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
مهرداد فولاد گفت: برای اجرای ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و به دستور مراجع قضایی، اکیپ اجرای احکام شامل کارشناسان این مدیریت، مرکز جهاد کشاورزی مرانده و نیروی انتظامی، دو تغییر کاربری در اراضی کشاورزی روستای مسکون از بخش پایین خیابان لیتکوه این شهرستان قلع و قمع شد.
به گزارش صبح آمل، وی افزود: در این عملیات، دو بنای تجاری غیرمجاز به مساحت ۲۰۰ مترمربع در اراضی کشاورزی روستای مذکور قلع و قمع شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از مالکین اراضی کشاورزی خواست قبل از انجام هرگونه اقدامی برای تغییر کاربری اراضی خود و یا معامله خرید و فروش زمین در حریم شهرها و خارج از محدوده قانونی طرح هادی مصوب روستا و انجام هرگونه ساخت‌و‌ساز در این اراضی برای دریافت مجوزهای قانونی به امور اراضی این مدیریت مراجعه کرده و در صورت پاسخ مثبت اقدام به عملیات ساخت و ساز کنند.
فولاد در خاتمه با بیان اینکه با هر‌گونه ساخت ‌و ‌ساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید نماید طبق قانون برخورد خواهد شد.

1402/1/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود