امام جمعه امامزاده عبدالله (ع) آمل:مسئولان به توصیه شهدا در خدمت به مردم باشند


امام جمعه امامزاده عبدالله (ع) گفت: همه مسئولان باید رهرو راه شهدا باشند چرا که شهدا در وصیت نامه‌ها خود مسئولان را سفارش می‌کردند که در راه خدا و برای خدمت به مردم باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسین‌زاده برسمنانی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) منشا تمام خوبی‌ها و کمالات است، اظهار داشت: خداوند حضرت زهرا (س) را بالاتر از همه زنان عالم می‌داند و از دامن وی یازده امام معصوم آفریده شده است.
وی افزود: عظمت و بزرگی حضرت فاطمه (س) به قدری والا است که خداوند می‌فرماید این کوثر آنقدر ارزشمند است که به خاطر آن نماز بگذار.
امام جمعه امامزاده عبدالله (ع) آمل با اشاره به ارزشمندی حدیث کساء و آمرزش گناهان از طریق قرائت آن، تصریح کرد: فاطمه (س) محور است و ملائک خدا با نور فاطمه انس و الفتی داشته‌اند که خداوند پیامبر و امام علی و فرزندانشان را به او نسبت می‌دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین حسین‌زاده برسمنانی با طرح این پرسش که آیا ما در زمانه کنونی همانند حضرت فاطمه (س) از ولی زمانه حمایت می‌کنیم یا خیر، بیان کرد: کسانی که در زمانه فعلی دنبال منفعت طلبی هستند حتی اگر بگویند اللهم عجل لولیک الفرج، در زمان ظهور در رکاب امام زمان نخواهند بود.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه جان خود را فدای ولایت کرد، ادامه داد: عده‌ای در حالی برای فدک گریه می‌کنند که حق امام زمان را نمی‌پردازند و یا برای مظلومیت حضرت زهرا گریه می‌کنند، اما هدف و راه وی را درک نکردند.
امام جمعه امامزاده عبدالله (ع) آمل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بیمه شده حضرت زهرا (س) است، بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با توسل به این بانو مقابل دشمن ایستادگی کردند و بزرگانی مانند سردار سلیمانی نیز برای حضرت زهرا (س) جایگاه و ارزش بالایی قائل بودند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسین‌زاده برسمنانی با اشاره به حضور شهدای گمنام در استان مازندران در ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: این حضور را در این برهه از زمان به فال نیک می‌گیریم که همه مسئولان بایستی رهرو راه شهدا باشیم چراکه شهدا در وصیت نامه‌ها خود مسئولان را سفارش می‌کردند که در راه خدا و برای خدمت به مردم باشند.

1402/9/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود