سارق سیم کابل‌های ” آمل ” دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای سیم کابل و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ حسین کیانمهر در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل در شهرستان آمل و بروز ضرر‌های جبران ناپذیر ناشی از تخریب شبکه و اخلال در امر خدمات رسانی به مشترکین، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارکنان انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه با اشاره انجام اقدامات حرفه‌ای و گشت زنی‌های هدفمند، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته متهم دستگیر شده به ۲۰ فقره سرقت سیم کابل در شهرستان آمل و روستا‌های اطراف اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جانشین انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقاء امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است از مردم خواست ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

1402/8/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود