حمایت مالی ۳۱۰ میلیارد ریالی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های شهرستان آمل


مدیر مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل اعلام کرد: حمایت مالی ۳۱۰ میلیارد ریالی از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های آمل
ابراهیم پور در آستانه هفته دولت، از حمایت مالی ۳۱۰ میلیارد ریالی دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی از شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ های شهرستان آمل در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
وی ضمن ابراز خرسندی از جذب بیش از ۵۰% منابع مالی و حمایتی اعلام کرد این اعتبار توسط مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل و با همکاری و حمایت های فرمانداری ویژه شهرستان آمل در قالب تسهیلات جزء (۲) بند (ب) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار حداقل ۷ ساله محقق گردید.
مدیر مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل افزود حمایت همه جانبه برای شرکت های دانش بنیان و همچنین حضور نخبگان و سرآمدان علمی در شرکت های دانش بنیان از رئوس برنامه های دولت سیزدهم بوده که به فضل الهی در شهرستان آمل در حال اجرا می باشد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از هرازنیوز، ابراهیم پور ضمن اعلام اینکه مرکز رشد و نوآوری به عنوان متولی اصلی حوزه فناوری و نوآوری در شهرستان آمل می باشد؛ از همه صاحبان ایده، فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان صاحب ایده به منظور تبدیل ایده به ثروت دعوت بعمل آورده و همچنین حمایت های این مرکز را حق علاقه مندان آملی می داند.

1402/6/5

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود