واگذاري رايگان املاك بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي به مردم به ارزش 140 ميليارد تومان در يك سال گذشته

فرماندار ويژه شهرستان آمل خبرداد:
واگذاري رايگان املاك بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي به مردم به ارزش 140 ميليارد تومان در يك سال گذشته
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل از واگذاري املاك در اختیار بنياد مستضعفان به صورت رايگان طي يك سال گذشته به ارزش اقتصادي 140 ميليارد تومان خبرداد.
سيد عباس حسيني در ديدار با مسئول نمايندگي بنياد مستضعفان با اشاره به اينكه بنياد مستضعفان در اقدامي به منظور خدمات رساني به شهروندان نسبت به واگذاري رايگان اسناد در اختیار بنیاد و تحت تملک افراد اقدام مي كند، بيان كرد: اين اقدام به منظور ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی براي شهروندان فاقد سند تملیکی صورت مي گيرد و نياز است كه شهروندان در اين زمينه با اين مجموعه همكاري داشته باشند.
وي با بيان اينكه براساس اين طرح به پلاك هاي شهري و روستايي سند رايگان اعطا مي شود، اظهار داشت: در يك سال گذشته اين بنياد براي املاك شهري و روستايي آمل به صورت رايگان سند ملكي به ارزش اقتصادي 140 ميليارد تومان صادر كرده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، تصريح كرد: در سال ۱۴۰۱ شهرستان آمل در روستاهاي طوله کلا ۸۲ سند، آهنگرکلا ۳۹ سند، رشکلا ۳ سند، آمل و حومه ۱۸ پرونده، لاریجان ۱۰ پرونده جمعا به تعداد ۱۵۲ سند به مبلغ بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به صورت رايگان به مردم واگذار شده است.
به گزارش سرزمین پویانیوز و به نقل از روابط عمومی فرماندار ویژه آمل، حسینی با تاكيد بر همكاري دهياران و شوراها در طرح ارائه سند رايگان به شهروندان تصريح كرد: براساس قوانين بنياد مي توان خدمات در محدوده اعلام شده را به صورت رايگان دريافت و املاك به مردم واگذار مي شود.
وی همچنين از سرمايه گذاري و اجراي طرح هاي مشاركتي بنياد مستضعفان در شهرستان آمل استقبال كرد و ابراز اميدواري نمود با اين اقدام بتوان بخشي از زمين هاي مورد نياز براي تامين سرانه فرهنگي و آموزشي شهرستان را فعال كرد.

1402/1/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود