بیش از۳۲هزارپرونده قضایی درآمل امحا شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران:
بیش از۳۲هزارپرونده قضایی درآمل امحا شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در شش ماه نخست سال ۳۲هزار و ۵۰۰ پرونده غیرضروری درحوزه قضائی آمل امحا شد.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در بازدید از بایگانی راکد و برخی از شعبات دادگستری و دادسرای شهرستان آمل در جریان نحوه برخورد و روند رسیدگی قرار گرفت و نسبت به تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و رفع ایرادات و نواقص، ارشادات لازم را داشت.
وی همچنین ضمن بازدید از دفتر اجرای احکام دادگستری و دادسرای شهرستان آمل وضعیت آماری پرونده های شعب، وقت های رسیدگی و تعیین اوقات نظارت، رسیدگی و اوقات احتیاطی، دلایل افزایش پرونده ها و علت اطاله دادرسی ها که از اهمیت ویژه ای برخوردار است بررسی و بر بهبود وضعیت آمار، تعیین وقت های مناسب و زود هنگام و پرهیز از تعیین اوقات طولانی تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران در جریان این بازدید ضمن تقدیر از همکاران دادگاه و دادسرا بر تداوم هرچه بهتر روند بایگانی پرونده ها و رسیدگی به پرونده های مهم و حفظ حقوق شهروندی تاکید کرد.
حجت الاسلام اکبری گفت: در شش ماه نخست سال ۳۲هزار و ۵۰۰ پرونده غیرضروری درحوزه قضائی آمل امحا شد و همچنین حدود یکصد هزار پرونده قبل از سمپ (سامانه مدیریت پرونده قضایی) مانده بود که درحال فرم گذاری و پالایش است که در کمترین زمان ممکن نیز نسبت به بازبینی و فرم گذاری و پالایش این پرونده ها اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود