آیین رونمایی از کتاب «آنچه نوعروسان باید بدانند» در آمل برگزار شد

از کتاب «آنچه نوعروسان باید بدانند» به نویسندگی «سمیه برزگر» و چاپ انتشارات جهاد دانشگاهی واحد مازندران، نهم خردادماه با حضور مدیر کل کمیته امدادامام(ره) مازندران و امام جمعه آمل در دانشگاه علمی کاربردی فضا این شهرستان رونمایی شد.
در این آیین، میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد مازندران، گفت: این کتاب براساس سرفصل‌های آموزش نوعروسان در کمیته امداد، جهت بهره‌مندی نوعروسانی که شرایط شرکت حضوری در آموزش‌های پیش از ازدواج این نهاد را ندارند، به نویسندگی سمیه برزگر تألیف شده است.
وی افزود: این کتاب شامل ۴ بخش احکام شرعی، سبک زندگی اسلامی، بهداشت روانی و بهداشت فردی است.
معافی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه در پیشگیری از تهاجمات دشمنان، تصریح کرد: تمامی نوعروسان قبل از اهدای جهیزیه، در کلاس‌های تخصصی ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی شرکت می‌کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، وی خاطر نشان کرد: این کتاب در کمیته امداد تهیه و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد مازندران به چاپ رسیده است.

1402/3/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود