برخورد قاطع پلیس با عرض اندام اراذل و اوباش در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اهمیت مقابله با افراد قانون شکن و لزوم برخورداری آحاد مردم از امنیت و آرامش گفت: در برخورد با اراذل و اوباش به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و این ماموریت مقتدرانه و موثر انجام خواهد شد، معتقدیم برخورد قاطع با این جماعت به شدت امنیت را ارتقاء و در اقشار مختلف رضایت مندی و احساس امنیت را افزایش می دهد.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر تصریح کرد: در مقابله با اوباش رویکرد پلیس فعال، درلحظه و بلادرنگ خواهد بود و این ماموریت مستمر، بلاانقطاع و دائمی است به گونه ای که هیچ مکان، خیابان و نقطه ای برای عرض اندام آنها وجود نداشته باشد.
وی افزود: شروری که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر سلاح شرارت کرده بود، در آمل دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل طی رصد فضای مجازی یکی از اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم و عکس از خود با سلاح کرده بود دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ داداش تبار افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم متهم را که دارای چندین فقره درگیری و شرارت نیز در پرونده داشت را دستگیر کردند.
وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه اسلحه کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.
سرهنگ داداش تبار ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند، گفت: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و پلیس اجازه عرض اندام به هنجارشکننان نخواهد داد و برابرقانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

1402/5/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود