دختران نقش مهمی در پویایی و بالندگی جامعه دارند


همزمان با آغاز دهه بابرکت کرامت، جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور کارکنان و جمعی از دختران تحت پوشش مرکز مثبت زندگی “شهر دابودشت” برگزار شد.
به گزارش صبح آمل نیوز، مدیر مرکز خدمات بهزیستی(+زندگی) “شهر دابودشت” در این مراسم با تبریک میلاد خجسته حضرت معصومه(س) دختران را سرمایه ای ارزشمند دانست و گفت: دختران پاک و معصوم سرزمین اسلامی شایسته تکریم هستند.
حجت الاسلام مهدی کریمی اظهار داشت: جایگاه ویژه دختران در جامعه اسلامی بسیار بالاست و دختران معصوم ایران اسلامی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه (س) و آموزه های دینی می توانند در پویایی و بالندگی جامعه نقش مهمی داشته باشند.
وی تاکید کرد: دختران عزیز ما باید خود را به نور اخلاق و کرامات انسانی زینت بخشند و راه تعالی نفسانی را طی نمایند تا در آینده فرزندانی نیکو تحویل جامعه دهند.
گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری با برگزاری مسابقه هدایایی نیز اهدا شد.

1402/3/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود