Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

وجود ایستگاه‌های تاکسی دلیل عمده ترافیک در آمل

عضو شورای اسلامی شهر آمل 75 درصد ترافیک را به دلیل ایستگاه‌های تاکسی دانست.
فرشید لیتکوهی با اشاره به ترافیک شهرستان آمل گفت: کمیته حمل و نقل و ترافیک تشکیل شده تا در ابتدا گره های ترافیک شهر را مشخص کند و بعد طرحی برای حل مشکل به شورای ترافیک ارسال خواهد شد.
وی با بیان نمونه های برنامه های شورای ترافیک عنوان کرد: ورودی شیخ فضل الله نوری و وردی چمستان، در کارگروه تخصصی حمل و نقل بیان شد و طرح های برای آن در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: چهار راه فجر به دلیل وجود بازار روز، ترافیک زیادی را تجریه می کند که جابه جایی آن در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بلوار امام خمینی که به خاطر حضور دست فروش ها با ترافیک روبه رو بود، با ساماندهی آنان حجم ترافیک کاسته شد.
عضو شورای اسلامی شهر آمل 75 درصد ترافیک را ایستگاه‌های تاکسی خواند و اظهار کرد: به ازای هر صد نفر حدود 700 تا 900 تاکسی باید وجود داشته باشد، در حالی که در آمل طبق استاندار 2 هزار تاکسی لازم است، اما حدود 3 هزار تاکسی را در شهرستان شاهد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر تاکسی های بی سیم، 1838 و از این قبیل را حساب کنیم به رقم بالاتری می رسیم، که توقف آنها خود باعث حجم زیادی از ترافیک می شود.
لیتکوهی به نقاط گره ترافیکی آمل اشاره کرد و گفت: در بلوار طالب آملی دو طرح هندسی در کارگروه ترافیک مطرح شد و مورد حمایت اعضای شورای شهر قرار گرفت.
وی در ادامه تاکید کرد: در بلوار طالقانی، سه راه چراغ دار طراحی شده که کارگروه حمل و نقل شورا آن را تایید کرده اندو برایترافیک بلوار شهید مدرس، میدان قائم کوچه سازمانی نیز در دستور کار خواهیم داشت.
نماینده شورا در مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری آمل با بیان ترافیک عمده در میدان هفده شهریور گفت: این موضوع در کمیته فنی و موضوعاتی در نظر گرفته شده است، محل اتوبوس های دانشگاه به بلوار طالقانی انتقال پیدا خواهد کرد تا باری بار ترافیک این منطقه کمتر شود. 1مهر98 #صبح_آمل

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود