معاون وزیر صمت خبر داد:تامین سرمایه درگردش دومین مجموعه بزرگ تولید مقوا و کارتن کشور درآمل


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از دومین مجموعه بزرگ تولید مقوا و کارتن کشور در شهرستان آمل از حمایت کامل این وزارتخانه در تامین سرمایه درگردش مورد نیاز برای خطوط توسعه و افزایش تولید این محصول خبر داد.
محمد مهدی برادران در بازدید از شرکت پرند کارتن پویا در شهرستان آمل، گفت: خط تولید آزمایشی این شرکت انجام شده و برای فعال شدن کامل آن و همچنین چند واحد دیگر حوزه سلولزی مازندران بازدید شد و دراولویت نخست دریافت تسهیلات بانکی قرار گرفتند.
وی، به ویژگی‌های خاص و قابل بیان شرکت پرند کارتن پویا آمل اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان یکی از واحدهای تولیدی در ارائه تولیدات با بسته بندی‌های با کیفیت وکاملا بهداشتی با استانداردهای بالا به عنوان دومین مجموعه معتبر و قابل اتکا در کشور محسوب می‌شود که در خدمت و همکار برندهای معتبر تولیدی موادغذایی دراین استان و کل کشور است.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت، اضافه کرد: با افزایش ظرفیت تولید در شرکت چوب و کاغذ مازندران و همچنین واحدهای تولیدی مشابه در استان‌های فارس، هرمزگان و خراسان رضوی، ظرفیت تولید کاغذ تحریر در کشور به حدود ۱۸۰ هزار تن تا یکسال آینده افزایش خواهد یافت.
برادران ابراز امیدواری کرد، تا پایان دولت سیزدهم درتولید کاغذ تحریر داخلی، کشور به خودکفایی کامل خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت پرند کارتن پویا هم درحاشیه این بازدید گفت، این شرکت در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع درسال ۱۴۰۰ با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی شروع به کار کرده که تاکنون ۲۲۰۰ میلیارد ریال از این سرمایه گذاری تاکنون محقق شده است.
حاجی اندواری افزود: درحال حاضر نیز به ارزش حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار یورو ماشین آلات برای خط تولیدی این شرکت وارد و نصب شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی، با اشاره به اینکه برای تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش شرکت درخواست تسهیلات حمایتی به مبلغ ۶۱۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل داده شده است، گفت: با قول‌های امیدوارکننده‌ای که معاون وزیر صمت برای حمایت از این واحد داده بود، طرح توسعه‌ای و درخواست سرمایه درگردش این شرکت درجلسه مربوطه مطرح و امیدوارم با حمایت همه جانبه بانک‌ها هرچه سریعتر شرایط تولید نیز فراهم شود.

1402/9/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود