سرپرست انتظامي شهرستان آمل:عامل انتشار اطلاعات خصوصي شهروندان آملي در فضای مجازی توسط پلیس فتا آمل دستگير شد


سرپرست انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري فردي که در فضاي مجازي اقدام به انتشار اطلاعات خصوصي شهروندان آملي در فضاي مجازي کرده بود، خبر داد.
سرهنگ “حسين کيان مهر” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه تعدادي دختر جوان به پليس فتا اين فرماندهي مبني بر هک و انتشار اطلاعات خصوصي آنها در فضاي مجازي، شناسايي و دستگيري وي در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي پليس و رصد فضاي مجازي توسط پليس فتا متهم مربوطه که يک مرد جوان، ساکن يکي از استان هاي جنوبي کشور بود شناسايي و پس از هماهنگي قضائي دستگير کردند.
سرپرست انتظامي شهرستان آمل تصريح کرد: متهم در تحقيقات صورت گرفته تاکنون به 12 مورد ايجاد مزاحمت و تهديد به انتشار تصاوير افراد در شهرهاي مختلف کشور اعتراف کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، سرهنگ کيان مهر با بيان اينکه متهم پس از معرفي به مراجع قضايي روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پليس فتا به ‌صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به شهروندان است و عموم مردم مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي مراتب را از طريق تلفن 096380 به پليس اطلاع دهند.

1402/11/1

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود