شهرداری ها با افزایش خدمات رسانی،به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل؛
شهرداری ها با افزایش خدمات رسانی،به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، همزمان با ایام الله دهه فجر در مراسم بهره برداری از سه پروژه شهرداری رینه با اشاره به اینکه توسعه متوازن نقاط مختلف شهرستان آمل مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: آحاد شهروندان در نقاط مختلف شهرستان باید از حمایت ها و خدمات رسانی دولت بهره بگیرند و همه مسولان وظیفه دارند در این زمینه اقدام اساسی صورت دهند‌‌.
به گزارش صبح آمل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل دکتر سید عباس حسینی با تاکید بر اینکه شهرداری ها با افزایش خدمات رسانی به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند، افزود: شهروندان در کنار گردشگران با دریافت خدمات و کسب رضایت، در کنار مسولان خواهند بود.
وی، بخش لاریجان را یکی از مناطق مستعد توسعه گردشگری در منطقه برشمرد و گفت: این منطقه با توجه ویژه می تواند نقش اساسی در توسعه شهرستان ایفا کند.
گفتنی است احداث ساختمان آتش نشانی و سالن کنفرانس شهرداری رینه، به میزان ۳۸۰ متر مربع به میزان ۲۰ میلیارد ریال نخستین پروژه افتتاح شده این شهر به مناسبت ایام الله دهه‌فجر بود.
بلوار جدید امام خمینی(ره) به طول ۶۰۰ متر با حجم عملیات خاکبرداری و کوه برداری به میزان ۴۰۰۰۰ متر مکعب، ساخت دیوار حائل به میزان ۲۵۰۰ متر مکعب، پیاده رو سازی و رفیوژ وسط به میزان ۲۱۲۰ متر مربع، موزائیک کردن بلوار به میزان ۳۰۰۰ متر مربع، زیر سازی و آسفالت بلوار به میزانه ۹۶۰۰ متر مربع، نصب روشنایی وسط بلوار ۱۴ عدد و پیاده رو  ۷۰ عدد  مجموعا به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال نیز با حضور فرماندار آمل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
همچنین پیاده روسازی سطح شهر به میزان ۵۰۰۰ متر مربع به میزان ۱۵ میلیارد ریال هزینه در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود