مهمانی خدا به سبک بچه های مسجد ولیعصر(عج)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار شهرستان آمل:
مهمانی خدا به سبک بچه های مسجد ولیعصر(عج)
صادقیان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار شهرستان آمل گفت: ویژه برنامه افطاری با عنوان مهمانی خدا به همت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار شهرستان آمل با هدف جذب نونهالان و نوجوانان به فعالیت های مسجدی روز پنجشنبه شام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد ولیعصر(عج) برگزار می شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان متین صادقیان اظهار داشت: این برنامه با خلاقیت خادمین خواهر برای اولین بار در سطح شهرستان با هدف جذب در مسجد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه کانون شهدای شهرک ایثار شهرستان آمل در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده، خاطرنشان می‌کند: تاکنون حدود هفت ماه از آغاز فعالیت کانون که در مسجد ولیعصر(عج) شهرک ایثار مستقر است می‌گذرد.
معاون فرهنگی حوزه مقاومت قدس ادامه می‌دهد: با هدف اجرای سه برنامه بحث کرامت ایتام و جذب نونهالان این دعوت نامه به دست همه کودکان و نوجوانان ساکن در این منطقه رسید.
مسئول معاونت فرهنگی هیات مذهبی انصارالحسین(ع) آمل تصریح می‌کند: در راستای اجرای این برنامه تاکنون بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه صرف خرید هدایا برای تمامی مهمانان و کارت هدیه‌ها برای اهدا به روزه اولی‌ها در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به برنامه‌های آینده این کانون، اعلام می‌کند: برگزاری جشنواره ماه خوب خدا، اجرای طرح برای رضای خدا، کمک به فقرا، اجرای طرح نان رایگان برای توزیع بین نیازمندان، برگزاری اردوی فرهنگی بعد از عید فطر با حضور اعضای کانون که اکثرا جوان هستند در دستور کار قرار دارد‌.
صادقیان از اجرای طرح شب زنده داری تا سحر با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ایثار شهرستان آمل خبر داد و گفت: پنجشنبه های هر هفته از ساعت ۲۲تا سحر اعضای کانون گردهم می آیند و در کنار باز یو های گروهی و ورزش در حیاط مسجد، قرائت قرآن و ادعیه خوانی و نشست های بصیرتی هم دارند.

1402/1/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود