آمل پس از مرکز مازندران به عنوان دومین کارگاه پرینتر سه بعدی از امکانات پیشرفته برخوردار شد

مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای مازندران:
آمل پس از مرکز مازندران به عنوان دومین کارگاه پرینتر سه بعدی از امکانات پیشرفته برخوردار شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ کارگاه آموزشی فنی و حرفه‌ای دولتی و آزاد با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مردمی برای تجهیز کارگاههای اموزشی و ارائه خدمات آموزش فنی و مهارت حرفه ای بخش خصوصی در مازندران به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صبح آمل، سید حسین درویشی در آئین افتتاح کارگاه آموزشی و بهره برداری از پرینتر سه بعدی اداره فنی حرفه ای شهرستان آمل با تاکید بر اینکه کارگاهها باید کاملا تخصصی باشد؛اظهار داشت: کارگاه جدید بر اساس مشاغل و فناوری نوین است که بعد از مرکز مازندران به عنوان دومین کارگاه پرینتر سه بعدی از امکانات پیشرفته خوبی برخوردار شد و فعالیت آن در همه حوزه‌های خدمات تولیدی، کشاورزی، معدن، گردشگری، صنعت، هنر و دیگر رشته‌ها با تقاضای بالا کارآیی دارد و پر متقاضی می باشد.
وی افزود: فناوری دستگاه جدید پرینتر سه بعدی در حوزه کسب و کار و اشتغال می تواند ارتباط خوب معناداری بین صنعت، کشاورزی، گردشگری، جوانان جویای کار، دانشجویان در حال تحصیل با رشته های مرتبط و فارغ التحصیلان دانشگاهی فاقد مهارت برای کسب و مهارت لازم ایجاد کند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از دستگاه پرینتر سه بعدی به عنوان یک رویداد بزرگ نام برد و گفت: دستگاه جدید پرینتر سه بعدی با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان تجهیز شده است و می تواند یکی از بزرگترین رویدادها را در زمینه فنی و حرفه ای مازندران رقم بزند.
درویشی از ایجاد کارگاههای جدید در مازندران خبر داد و گفت:چندین کارگاه دیگر پرینتر سه بعدی در شهرهای مختلف مازندران در دستور کار قرار دارد و برخی از شهرها هم کارگاه ها در حال تجهیز می باشد.
وی با اشاره به افتتاح ۴۰ کارگاه مهارت فنی و حرفه ای مازندران تصریح کرد:۴۰ کارگاه آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی با بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مازندران به بهره برداری رسید که قریب به ۳۰ اموزشگاه آزاد و ۱۰ کارگاه می باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خصوص فرایند ثبت نام گفت:علاقمندان می توانند با ثبت نام در سامانه فنی و حرفه ای مازندران در دوره های تخصصی شرکت کنند و حداقل ظرفیت هر دوره آموزش پرینتر سه بعدی ۱۵ تا ۲۰ نفر است و متقاضییان پس از اموزش با مشاوره مربیان وارد بازار کار می شوند.
درویشی در پایان گفت: با افتتاح و بهره برداریحدود ۴۰ کارگاه و مرکز آموزش فنی و حرفه ای ازاد به صورت مستقیم برای ۱۶۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

1401/11/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود