حماسه ششم بهمن برای مردم آمل فراموش‌شدنی نیست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل:
حماسه ششم بهمن برای مردم آمل فراموش‌شدنی نیست
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در نشست اعضای ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با تاکید بر اینکه رويكرد امسال برنامه هاي شش بهمن براي اقناع فكري و آشنايي نسل جوان با حماسه اسلامي سال 60 مردم آمل خواهد بود، از رويكرد مردمي سازي در ستاد حماسه اسلامي سال 60 مردم آمل در دو سال اخير خبرداد .
به گزارش صبح آمل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، سید عباس حسینی با اشاره به اينكه از نماينده رسانه ملي در مازندران در خواست مي كنيم كه با توجه به تدارك هفته شش بهمن براي اين هفته نيز صدا و سيما برنامه هاي روزانه اي تدارك ديده و تبيين حماسه اسلامي مردم آمل را در دستور كار داشته باشد، عنوان كرد: حماسه شش بهمن براي مردم آمل فراموش شدني نيست به خصوص كه هنوز حماسه سازان شش بهمن در اين شهرستان حضور دارند و در وقايع اخير، ضدانقلاب و منافقين برنامه خاصي براي آمل داشتند و آمل جز شهرهاي كانوني براي ايجاد اغتشاش بود اما مردم آمل با تاسي از رشادت حماسه سازان سال 60 دوباره دست رد به سينه ضدانقلاب زدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اينكه روايت حماسه سازان آمل در دهه 60 جاذبه هاي بسياري دارد كه بايد به آن پرداخته شود، بر تبيين حوادث قبل و بعد از شش بهمن سال 60 براي مردم تاكيد كرد.
حسینی تصریح کرد: از نماینده رسانه ملی در مازندران در خواست می‌کنیم که با توجه به تدارک هفته ششم بهمن برای این هفته نیز صدا و سیما برنامه‌های روزانه‌ای تدارک دیده و تبیین حماسه اسلامی مردم آمل را در دستور کار داشته باشد، عنوان کرد: حماسه ششم بهمن برای مردم آمل فراموش‌شدنی نیست؛ به‌خصوص که هنوز حماسه‌سازان ششم بهمن در این شهرستان حضور دارند.
وی‬ ادامه‬ داد: در وقایع اخیر، ضدانقلاب و منافقین برنامه خاصی برای آمل داشتند و آمل جزء شهر‌های کانونی برای ایجاد اغتشاش بود؛ اما مردم آمل با تأسی از رشادت حماسه سازان سال ۶۰ دوباره دست رد به سینه ضدانقلاب زدند.
فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اینکه روایت حماسه‌سازان آمل در دهه ۶۰ جاذبه‌های بسیاری دارد که باید به آن پرداخته شود، بر لزوم تبیین حوادث قبل و بعد از ششم بهمن سال ۶۰ برای مردم تاکید کرد.

1401/10/21

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود