عملیات راهداری محوری در محور هراز گامی محکم جهت افزایش ضریب ایمنی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اجرای طرح راهداری محوری در محور شریانی هراز در قالب ۶ اکیپ در ۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین خبر داد و گفت: اجرای عملیات راهداری محوری گامی محکم جهت افزایش ضریب ایمنی است.
محسن محمدنژاد هدف این طرح را افزایش سرعت و کیفیت خدمات راهداری در جاده‌ها عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح نواقص جزیی در جاده‌ها به حداقل رسیده و همچنین به زیبایی آن‌ها افزوده شود تا به این شکل افزایش کیفیت سفر را شاهد باشیم.
وی اظهار داشت: در این طرح فعالیت‌های راهداری از قبیل پاکسازی حریم، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، تامین روشنایی، اجرای روکش آسفالت و خط کشی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و پایه و … به اجرا در آمد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ۶ قطعه اجرای طرح را محدوده میدان هزار سنگر انتهای کمربندی جنوبی آمل به طول ۶ و نیم کیلومتر، پلیس راه قدیم – پلیس راه جدید به طول ۵ کیلومتر، محدوده پلیس راه جدید – نارنجستان به طول ۱۰ کیلومتر، محدوده نارنجستان – زیرگذر چلاو به طول ۵ کیلومتر، محدوده زیرگذر چلاو – تونل کیلومتر ۱۲ کیلومتر، محدوده تونل لهاش – دوراهی بلده به طول ۷ کیلومترعنوان کرد.

به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدنژاد گفت: در این طرح امکانات، ماشین آلات و نیروی انسانی چند شهرستان با هم تجمیع می‌شوند، همگی داخل یک کریدور از جاده‌های شریانی قرار می‌گیرند و مجموعه‌ای از اقدامات به شکل گروهی انجام می‌شوند.

1402/2/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود