آلبوم موسیقی ایرانی «قطره، باران، دریا» درآمل رونمایی شد

خواننده آلبوم موسیقی ایرانی «قطره، باران، دریا»، درخصوص رونمایی این اثر گفت، این آلبوم از آن جهت متمایز است که جنس کلامی به‌کار رفته در اشعار این آلبوم در نوع و مطابق مزاج جامعه است.
حامد ضرغامی افزود: در این اثر بر اساس فواصل موسیقی ایرانی به صورت نوین تنظیم و تلاش شده تا برای شنونده‌های جدید یک کارجدیدی برپایه و اساس اسلوب موسیقی ایرانی باشد.
وی اضافه کرد، موضوع اشعاراین آلبوم که از زنده یاد فریدون مشیری و استاد کدکنی است، به مسائل طبیعت و آنچه نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده و همچنین دوری از ناامیدی و پیش به سوی موفقیت اشاره دارد.
خواننده آلبوم موسیقی ایرانی «قطره، باران، دریا» یادآورشد: این گروه موفق به تهیه اشعار نهفته را با دستگاه‌های ماهور، بیات ترک، نوا و دشتی تنظیم و به مخاطبان عرضه کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، ضرغامی با بیان اینکه این نخستین آلبوم موسیقی ایرانی بوده که با هدایت و آهنگسازی استاد «نبی احمدی» به خوانندگی «حامدضرغامی» رونمایی شد، یادآور شد: پیش از این نیز حدود ۲۰ قطعه موسیقی سنتی ایرانی در شهرستان آمل رونمایی شده بود.

1402/12/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود