افزایش توان تامین آب ۱۲ روستای آمل با حفر یک حلقه چاه


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، گفت: یک حلقه چاه در مجتمع ولیسده آمل به منظور افزایش توان تامین آب آشامیدنی مشترکین ۱۲ روستا به زودی حفر خواهد شد.
مهندس بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان آمل اظهار داشت: برای افزایش فشار آب و جلوگیری از افت و قطعی آب ۱۲ روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی ولیسده، یک حلقه چاه در این مجتمع آبرسانی حفر می شود که پس از تجهیز مورد بهره برداری بیش از ۵ هزار خانوار این روستاها قرار خواهد گرفت.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران ، وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این چاه پیش بینی می شود ۳۵ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی مجتمع آبرسانی ولیسده افزوده شود.

1402/5/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود