Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

برخي مديران بساط عيش و نوش را بر يادواره شهدا ترجيح مي دهند

حجت الاسلام سيد جليل مرتضوي، امام جمعه شهرستان آمل در گردهمايي تخصصي اصحاب رسانه که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي در بيت امام جمعه آمل برگزار شد با اشاره به 12 بهمن سالروز ورود تاريخي حضرت امام (ره) به کشور، بيان داشت: امام آمد و همه سختي ها را به جان و دل خريد تا به نگاه مردمي خودش جامه عمل بپوشد.

وي افزود: در آن شر ايط سخت نگاه امام به مردم و جوانان بوده که در آن شرايط سخت و حساس با مشت هاي گره کرده خودشان هم فرهنگ ساز شدند و هم طاغوت مستحکم را در هم شکشت و عزت و آقايي را به ايران برگرداند.

امام جمعه شهر آمل اظهار داشت: وحدت و همدلي در راستاي خدمت به مردم مي  تواند ثبات نظام انقلاب اسلامي ما را رقم بزند و اين مهم در گفتارهاي مقام معظم رهبري کاملا مشهود است.

حجت الاسلام مرتضوي گفت: با تامل در وصيت نامه شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم نگاه خدمت به مردم به چشم مي خورد.

امام جمعه شهر آمل با بيان اين مطلب که دشمن دشمن است خاطرنشان کرد: در جنگ نابرابر ايران و عراق نه کشور همسايه و نه ابرقدرت هايي مثل آمريکا، انگليس و فرانسه با ايران نبودند و همه پشتسيان طاغوت و حکومت شاهنشاهي بودند اما امام پيروزي را با همين مردم به سرانجام رساند.

حجت الاسلام مرتضوي ادامه داد: اگر امروز در سوريه و عراق و جاي جاي ممالک اسلامي مقاومت را مي بينيم به برکت جوانان عزبز، شهداي مدافع حرم و نگاه به ولايت پذيري است.

وي تصريح کرد: با نگاهي به ترامپ و شعارهاي تبليغاتي اش در آغازين روزهاي کارش تصميمات نادرستي گرفت که به زعم خودش به ضرر ملت ايران و جهان اسلام ختم شد.

امام جمعه شهر آمل خاطرنشان کرد: اينها با اصل ولايت مطلقه و اصل اسلاميت مشکل و سر جنگ دارند.

امام جمعه شهر آمل با بيان اين مطلب که ايران هراسي بهانه است؛ بيان داشت: يکي از شعارهاي قشنگي که باعث مقبوليت و پيروزي ترامپ شد نگاه تنفرش به داعش و تکفيري ها بوده اما تصميمي که گرفت بر خلاف آن بود.

حجت الاسلام مرتضوي اظهار داشت: آمريکا دشمن سرسختي است که نبايد با نگاه خنده اش سر تعظيم فرود آورد که در کلام مقام معظم رهبري اين بصيرت و آگاهي بخشي به آحاد مردم ديده مي شود.

وي افزود: با نگاهي به لبنان، افغانستان، سوريه، عراق، يمن و لبنان و مصر مي بينيد همه اينها نقش آفريني اش از آمريکا بوده است.

امام جمعه شهر آمل تاکيد کرد: بايد دشمن شناس باشيم و آگاهي و بصيرت داشته باشيم چرا که هيچ دشمني نمي تواند در ما نفوذ پيدا کند اگر کلام رهبري و بزرگان دين را نصب العين خودمان قرار بدهيم.

حجت الاسلام مرتضوي بيان داشت: با هر گرايش، سليقه و نگاهي که انقلابي بوده و به ارزش هاي نظام پايبند باشند و زير چتر ولايت قرار بگيرند و کلام رهبري را به عنوان فصل الخطاب کارهاي شان قرار دهند عقد اخوت مي بنديم و اگر غير از اين باشد و لو پيغمبرزاده هم باشد از نگاه ما مردود و مطرود است و نمي تواند مقبول باشد.

وي افزود: آقاياني که مي گويند «برد برد» ما بردي نمي بينيم ما با يک خنده همه چيز را داديم و امروز آنچه براي ايران مانده آن نگاهي است که کلام رهبري به حق بوده و امروز به اثبات رسيده است.

امام جمعه شهر آمل خاطرنشان کرد: ما در قضييه برجام کوتاهي و کم توجهي داشتيم ما فکر مي کرديم آمريکا بيايد مدينه فاضله مي شود ارزاني مي شود اما آغاز گرفتاري و بدبختي بود اينجاست که ما بايد به هوش باشيم و بصيرت داشته باشيم و اگر بتوانيم نگاه رهبري را جامه عمل بپوشانيم بيشتر از اين متضرر نخواهيم شد.

حجت الاسلام مرتضوي گفت: دهه فجر يعني آگاهي بخشي و عقب گردي که بياييم جوانان و شهداي آن روز را بشناسيم.

وي ضمن تشکر از مسئولين تصريح کرد: انصافا کارهاي بسيار قشنگي انجام شده اما ششم بهمن در شان و منزلت ششم بهمن برگزار نشد و همين مقدار هم به برکت يادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسيجيان و مردم برگزار شد.

امام جمعه شهر آمل گفت: تعطيلي جشن و کنسرت هاي موسيقي به خاطر همزماني با ششم بهمن و به احترام خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران و اين حماسه بزرگ به جا بود.

حجت الاسلام مرتضوي، اظهار داشت: امروز وافعا حرف دارم چرا اينها همه شهرها را رها کردند و به آمل چسبيدند علتش را هم مي دانم و هم مي فهمم، قضييه همخواني دختران و پسران در کنسرت هاي موسيقي که در کمترين زمان هم مجوز مي گيرند و با اين کارشان دل خانواده هاي شهدا و بچه هاي حزب اللهي را به درد آوردند.

وي افزود: من نخواهم گذاشت و موضع گيري هاي خودم را علني خواهم کرد و اين همخواني و حريم شکني ها را بر نمي تابم.

امام جمعه شهر آمل با اعلام اينکه ما سرباز ولايتيم و در خدمت اين نظام هستيم؛ خاطرنشان کرد: ما وامدار شهدا و خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران هستيم، نه به احدي باج مي دهيم و نه وامدار کسي هستيم هيچ تعارفي با هيچکس نداريم فقط نسبت به خانواده شهدا وظيفه داريم که در مسير انقلاب حرکت کنيم.

حجت الاسلام مرتضوي، اظهار داشت: مخالف جشن و شادي نيستيم اما با حرمت شکنان اجتماعي برخورد مي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: من از خانواده هاي شهدا، بسيجيان، جانبازان و ايثارگران که دغدغه اين انقلاب و ارزش هاي اسلامي را دارند عذرخواهي مي کنم و اميدوارم ديگر شاهد اين قبيل کارها در شهر عالمان دين و ديار علويان، شهادت، شهامت و شجاعت نباشيم.

امام جمعه شهر آمل بيان داشت: خواهشم از اصحاب رسانه اين است که مديران را به حرکت در بياورند.

حجت الاسلام مرتضوي بزرگترين ضعف شهرستان آمل را در عدم همراهي مديران در برگزاري مراسمات انقلاب ياد کرد و گفت: ما در 12 بهمن، نمازجمعه، روز قدس، يادواره شهدا مديران را نمي بينيم و انگار که با جامعه انقلابي و اسلامي بيگانه اند اما در بساط عيش و نوش حضور فعال دارند که ما واقعا نگران اين موضوع هستيم.

وي افزود: مراسمات ملي و مذهبي است که ما را پويا و زنده نگه داشته و به ما عزت و آبرو داده است.

امام جمعه شهر آمل خاطرنشان کرد: مديران بي تفاوتي داريم که اصلا پايبند نظام و انقلاب نيستند و حتي نسبت به نماز که از واجبات دين است کاهلند و نميدانم از کدام کانال تاييد مي شوند.

حجت الاسلام مرتضوي تصريح کرد: مديران پايبند به ارزش هاي نظام و انقلاب نيستند اما بر گردونه حکومت مي کنند و به يک بي حجاب و بد حجاب و منافق و ضد انقلاب توجه مي کنند اما به خانواده بسيجي هرگز اهميتي نمي دهند.

وي تصريح کرد: ما وامدار خانواده هاي شهدا هستيم آنها هم مشکل دارند اما غالبا ناسزاها مال اينهاست و عيش و نوشش مال ديگران است.

 

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه آمل ؛ گفت: نفوذ دشمن امروز خطر جدي است که ما را تهديد مي کند و دشمن از طريق رسانه ها به دنبال نفوذ بر افکار عمومي است.

حجت الاسلام حسين محمديان با بيان اينکه تهديدات دشمن از راه رسانه ها کارساز است و ما نبايد آن را دست کم بگيريم، اظهار داشت: از زماني که انقلاب اسلامي شروع شد و به ثمر نشست تا به امروز بخش عمده کار با رسانه ها بوده است.

حجت الاسلام محمديان با اشاره به اين که نقش رسانه ها مهم و ارزشمند است، گفت: امروز رسانه ها هستند که منويات و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبري را منعکس کرده و در عمق جان ها اثر مي گذارند.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه آمل ادامه داد: آمريکا هويت و جايگاهي ندارد و خيانتشان به ملتها به سبب رسانه هاي در اختيار آنان است و با آمدن ترامپ جمع عظيمي از مردم شورش کردند و سرکوبي را از طريق رسانه ها صورت مي دهند.

وي بيان داشت: رسانه ها بسيار مهم و قابل توجه هستند و زماني که امام خميني(ره) در عراق و پاريس بودند سخنان ايشان از طريق همين رسانه ها در ميان مردم منعکس مي شده است.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه آمل با بيان اين که يک خبر مخدوش مي تواند جمعي را برآشفته و فضا را تخريب کند، گفت: توجه به فضاي مجازي بايد مورد توجه رسانه ها باشد که اثربخشي بسياري در شرايط کنوني دارد.

حجت الاسلام محمديان ادامه داد: کارکردن در حوزه فضاي مجازي مي تواند با اثرگذاري بسياري همراه باشد که ضرورت دارد نگاه شايسته و ارزنده اي نسبت به آن شود.

وي با بيان اين که رسانه ها در حادثه پلاسکو خوب کار کردند و مردم قدردان بودند، گفت: تقويت روحيه ايثار و شهادت طلبي از جمله اموري است که نياز مي رود رسانه ها با جديت پيگيري کنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه آمل ادامه داد: امروز نيازمند رسانه هاي ولايي و در خدمت نظام هستيم که از اين نعمت بهره مند بوده و چنين رسانه هايي مي توانند برکات و دستاوردهاي ارزنده اي داشته باشند.

جانشين سپاه ناحيه آمل گفت: انقلاب اسلامي که در 22 بهمن سال 57 به پيروزي رسيد مطمئنا از اهدافي برخوردار بودکه امام راحل قبل از انقلاب حتي قبل از شروع نهضت 42 در نوشته ها و سخنراني هايش مطرح نمود.

سرهنگ بهروز عيسي زاده خاطرنشان کرد: مهم ترين اهداف انقلاب اسلامي را که امام (ره) به عنوان يک عالم ديني و ولي فقيه و جانشين امام زمان(عج) در نظر گرفتند بحث اقتصادي و ديني بود.

وي در اين گردهمايي با اشاره به سخنان يکي از نزديکان امام(ره) خاطرنشان کرد: امام از سن 21 تا 61 سالگي حدود 40 سال دنبال خودسازي بود حتي قبل از اينکه خبري از شروع و استارت نهضت باشد که اين نشان مي دهد نگاه انقلاب نگاهي است که در ادامه خط نبي اکرم(ص) و خط عاشورا است.

جانشين سپاه ناحيه آمل با بيان اينکه امام روي دو شاخصه ظلم ستيزي و استکبار ستيزي بسيار تاکيد داشت؛ تصريح کرد: از ديگر اهداف امام، عدالت محوري بود که نگاه ويژه اي به مستضعفين داشت.

سرهنگ عيسي زاده، اظهار داشت: انقلاب اسلامي الگوي خوبي براي همه جهانيان است و امروز به عينه مي بينيم هر جا هر کشوري مشکلي پيدا کند بايد از انقلاب اسلامي ايران تاسي بگيرد.

وي ادامه داد: امروز استکبار جهاني با توپ و تفنگ و هواپيماهاي آنچناني در سوريه مقابل انقلابي قرار گرفت که قرار بود دو ماهه اين کشور را بگيرد اما شش سال از اين انقلاب مي گذرد و اين يعني اينکه با يک پيام نمي توانند رييس جمهور يک کشور را عوض کنند حتي با ان ابزار آلات جنگي هم نخواهند توانست در مقابل انقلاب قرار بگيرند.

 

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود