کمک بیش از ۸۰ میلیارد ریالی مراکز نیکوکاری شهرستان آمل

رئیس کمیته شهرستان آمل گفت: درشش ماهه اول امسال مبلغ ۸۳ میلیارد ریال کمک نقدی وغیر نقدی از سوی مراکز نیکوکاری این شهرستان به خانواد‌های مددجو پرداخت شده است
حبیب اله قلی پور اظهار داشت: از این مبلغ ۲۵ میلیارد ریال به صورت کمک نقدی و مبلغ ۵۸ میلیارد ریال در سر فصل‌های مختلف شامل اقلام خوراکی، تامین جهیزیه، لوازم التحریر و لوازم ضروری منزل از سوی مراکز نیکوکاری شهرستان اهدا گردیده است.
وی تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان ۷۲۵۰ خانوار تحت حمایت دارد و با همکاری ۱۷ مرکز نیکوکاری فعال، مشغول خدمت به خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد.
رئیس کمیته امداد شهرستان آمل ضمن تشکر از مرکز نیکوکاری شهرستان آمل افزود: خیران، حامیان و افراد نیکوکارمی‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان و… به کمیته امداد شهرستان تحویل داده، تا دراسرع وقت دراختیار نیازمندان واقعی قرارگیرد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، خاطر نشان می‌شود عمده کمک‌های مراکز نیکوکاری سطح شهرستان در ایام شاخص دینی، ملی و سنتی شامل ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و جشن عاطفه‌ها و بازگشایی مدارس در میان خانواده‌ها نیازمند توزیع می‌گردد.

1402/7/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود