رییس دانشگاه شمال آمل:همایش بین‌المللی کارآفرینان دانشگاهی در دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود


رییس دانشگاه شمال آمل با اشاره به برگزاری نخستین نشست کارآفرینان برتر و فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی، از برگزاری همایش بین‌المللی کارآفرینان دانشگاهی در خرداد ماه سال آینده در این واحد دانشگاهی خبر داد.
دکتر حسین رنجبر گفت: در نخستین نشست مسئولان دانشگاه شمال با فارغ‌التحصیلان کارآفرین این دانشگاه، ظرفیت‌ها و شرایط کارآفرینان فارغ التحصیل این دانشگاه و نیز ظرفیت‌های کارآفرینی آنها در حوزه های خدمات، کشاورزی و صنعت بررسی و از آنان تجلیل شد.
وی افزود: مدیران واحد دانشگاهی که دانشجویان آن دانشگاه، پس از پایان تحصیل، به دنبال ایجاد شرایط کارگروهی و کسب وکارهای پایدار، زمینه تولید و اشتغال برای دیگر شهروندان هستند، مایه مباهات و افتخار است.
رییس دانشگاه شمال آمل، برگزاری نخستین نشست با کارآفرینان برتر و فارغ التحصیل این دانشگاه را با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در کارآفرینان دانشجو با همکاری مرکزکارآفرینی دانشگاه شمال اعلام کرد و ادامه داد: هدف دیگر از برگزاری این نشست، بهره‌مندی متقابل دانشگاه و کارآفرینان از تجارب یکدیگر به واسطه ایجاد کسب و کارجدید است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر رنجبر اظهار کرد: درحال حاضر کارآفرینی در مازندران و کل کشور یکی از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، و با توجه به فاصله‌ای که بین دانشگاه و صنعت وجود دارد کارآفرینی اقدامی در جهت پر کردن این فاصله است که با برگزاری چنین جشنواره‌هایی ضمن ایجاد انگیزه در کارآفرینان می‌توان به کاربردی کردن دانسته‌های تئوری دانشگاه‌ها کمک کرد.

1402/12/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود