امام جمعه آمل:ارزش‌ها را باید در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشوند


امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ شهداء عامل مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید ارزش‌ها و معروف‌ها را در جامعه فریاد زد تا ضدارزش نشوند.
حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در یادواره شهدای سنگچال از توابع بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل افزود: بزرگداشت شهداء به عنوان یک ارزش پذیرفته شده در جامعه است که باعث یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و تجدید عهد با آنها برای نسل فعلی وآینده خواهد شد.
وی با تاکید براینکه در جهاد تبیین باید باورها، اصول و ارزش‌های انقلابی و اسلامی را زنده نگه داریم تا گرد روزگار و فراموشی باعث بی تفاوتی از آنها نشود، خواستار تلاش برای صیانت از این اصول شد.
امام جمعه آمل، با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند که قدر شناس خون شهدا و ایثار خانواده آنها هستند، اظهارکرد: یادواره‌های شهدا باید با عظمت برگزار شود زیرا با این آئین‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر و بیشتر می‌توان در جامعه ترویج داد.
حجت الاسلام یعقوبیان با بیان اینکه درشرایط فعلی ایران اسلامی که با هجمه‌های سنگین دشمن مواجه است و باید همانند حضرت زینب(س) ازمکتب عاشورا و شهادت دفاع کرد، افزود: زنده نگهداشتن راه شهیدان وظیفه مردم و مسؤولان است، باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: شهدا با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم زدند و فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت اختلاس، بی حجابی و رانت خواری و پارتی بازی را به همراه می‌آورد.
امام جمعه با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران است افزود: ایران اسلامی در راه ارزش‌های این انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کرده است که ان شاءالله شفیع همگی ما باشند.
حجت السلام یعقوبیان درپایان از مقام شامخ ۴۷ شهید منتسب به طائفه سنگچال آمل ادای احترام و حق شناسی کرد.

1402/10/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود