نماینده مردم آمل در مجلس مطرح کرد:احیای واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در آمل


نماینده مردم آمل در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در آمل احیا شده اند و همین موضوع باعث اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم چندصد نفر شده است.
رضا حاجی پور در تشریح اقدامات انجام گرفته در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری هایی که انجام کارخانه فضا در آمل احیا شد و در حال حاضر نیز 1500 کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند.
وی افزود: کارخانه هایی دیگری هم در آمل وجود داشته است که نیمه تعطیل شده بودند و با تلاش های انجام شده توانستیم آنها را به چرخه تولید بازگردانیم و افرادی در این کارخانه ها مشغول کار شوند. حدود 40 درصد صنعت مازندران در شهرستان آمل مستقر است و 70 درصد صادارت نیز توسط بازرگانان این شهرستان انجام می شود.
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: حدود 70 درصد معدن استان در شهرستان ما وجود دارد و همچنین در موضوع لبنیات نیز در صدر قرار داریم که همه این ها باعث اشتغالزایی شده است. وزارت صمت همکاری لازم را صنعتگران شهرستان داشته است اما باید نگاه ویژه تری داشته باشند.
حاجی پور عنوان کرد: در بحث اشتغال از لحاظ نیروی انسانی کارگز کارخانه های شهرستان نیازمند نیرو هستند و اکثر نیروها از شهرستان های اطراف جذب کارخانه ها می شوند و شخصی نیاز به کار داشته باشد با مراجعه به اداره کار می تواند به کارخانه های آمل معرفی شوند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خانه ملت، وی بیان کرد: در موضوع نوسازی مدرسه هم با جلساتی که با ریاست نوسازی داشتم چند مدرسه که به کلی رها شده بودند بازسازی و احداث شدند.

1402/9/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود