اداره کل استاندارد مازندران باید در حوزه نظارت به صورت جدی وارد شود

استاندار مازندران:
اداره کل استاندارد مازندران باید در حوزه نظارت به صورت جدی وارد شود
استاندار مازندران، گفت: استاندارد در استان مازندران باید در حوزه نظارت بصورت جدی وارد عمل شود و در این راستا به سوی هوشمندسازی حرکت کند. ‎
به گزارش صبح آمل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای استاندارد استان مازندران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در آیین استقبال و تشییع شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: در تشییع شهدای گمنام ولایتمداری و دینداری مردم بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد و بانوان نشان دادند که دلبسته اندیشه ناب فاطمی هستند.
وی با تاکید بر اینکه توجه به استاندارد باید بیش از پیش و در همه شئون مهم کاری جاری باشد، اضافه کرد: نظارت مناسب زمانی اثر گذار است که به مردم گزارش شود چرا که با اطلاع مردم کسی جرات نمی کند کم فروشی کند و استاندارد ضرورتا موجب رضایت مندی مردم می گردد.
استاندار مازندران، افزود: استاندارد در استان مازندران باید در حوزه نظارت بصورت جدی وارد عمل شود هرچند نیروی انسانی استاندارد برای نظارت کافی نباشد که نیازمند همکاری و کمک سایر دستگاه هاست.
حسینی پور، بیان کرد: مدیران کل صمت و جهاد کشاورزی باید همکاری نزدیکی با مجموعه استاندارد داشته باشند تا اعمال قانون و گستره نظارت به بهترین شکل محقق شود.
نماینده عالی دولت در استان، یادآور شد: اداره کل استاندارد باید سیستم نظارتی هوشمند را ایجاد کند تا در مسیر اجرا شاهد نظارت قوی باشیم.
حسینی پور، گفت: مازندران در حال شتاب بخشی به حوزه صادرات است و از اینجهت بشدت نیازمند این هستیم تا استانداردهای لازم محصولات صادراتی را رعایت کنیم تا در فتح بازارهای هدف موفق عمل نماییم.
وی تصریح کرد: در مازندران در ارتباط با استاندارد باید افدامات بسیاری صورت گیرد تا مجموعه الزامات کیفیت کالا در بازار عرضه و تقاضا باجدیت اجرا شود.
استاندار مازندران بابیان اینکه استاندارد باید در تمام کارهای استان حاکم شود و اثرگذاری آن زمانی خواهد بود که عملکرد این نهاد حاکمیتی برای اقشار مردم گزارش شود، گفت: استاندارد باید سیستم نظارتی هوشمند بر نحوه تولید و عرضه کالا داشته باشد.

1401/10/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود