مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:۲۵۰۰ خانوار روستایی آمل از آب آشامیدنی بهره‌مند می شوند


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اتصال یک حلقه چاه به مجتمع آبرسانی میله در آمل دو هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
بهزاد برارزاده در بازدید از پروژه عملیات اجرایی خط انتقال یک حلقه چاه به مجتمع آبرسانی روستای میله شهرستان آمل افزود: هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال به قطر ۳۵۰ میلی متر از چاه شهرک صنعتی بابکان به مجتمع آبرسانی میله شهرستان آمل به منظور افزایش تأمین و انتقال آب شرب به روستاهای تحت پوشش مجتمع در دست اجراست.
وی اعتبار این پروژه را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اتمام عملیات اجرایی پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی روستایی میله، بیش از ۲۵۰۰ خانوار جمعیت تحت پوشش این مجتمع، از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران، همچنین از عملیات اجرایی مجتمع بندرج شهرستان ساری با افزایش تأمین آب ۲۰ روستای بخش دودانگه خبر داد و گفت: این پروژه با هدف افزایش منابع تأمین آب ۲۰ روستا در بخش دودانگه با اجرای عملیاتی شامل تعویض و اجرای ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع، احداث ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۳۰۰ متر مکعب و برداشت از چشمه «چهل وچون» از ۱۵ لیتر در ثانیه فعلی به ۲۵ لیتر در ثانیه در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، برارزاده اعتبار این پروژه را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پس از بهره برداری از مجتمع آبرسانی بندرج ۲۵۰۰ خانوار ۲۰ روستا از مزایای آن بهره مند خواهند شد

1402/9/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود