حمایت مدیرمسئول صبح آمل از خبرنگار توانمند، امیدآفرینی را در وی تقویت کرد

نشان دادن موفقیت معلولین توانمند در زمینه‌های فرهنگی و تجلیل از آنها سبب تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین می‌شود
امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه خبرنگار در حقیقت یک مجاهد است، گفت: اگر خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی و خبر در جامعه حضور نداشته باشد آن جامعه مرده است چرا که با نشر اخبار خوب و بیان واقعیت ها جامعه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد و با تزریق روحیه امید در جامعه، رسالت خود را به نحو احسن ایفا می کند.
به گزارش صبح آمل نیوز، حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی در گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر و پایگاه خبری صبح آمل ضمن تکریم جایگاه رفیع مجموعه پرتلاش و تیم تحریریه، از زحمات و تلاش‌های آنها قضا قدردانی به عمل آورد و با تبریک این روز اظهار داشت: خبرنگاران فعال شخصیت‌هایی شریف، دغدغه‌مند و کوشا هستند که سعی دارند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف، اثرات نافعی را در اجتماع ایجاد کنند و با تزریق روحیه امید در جامعه، رسالت خود را به نحو احسن ایفا کنند.
وی با تاکید بر اینکه خبرنگاری یکی از حرفه های استرس زا، سخت و زیان آور است. تصریح کرد: امروز بسیاری از معلولان به مدارج علمی بالا دست یافتند که خیلی از آدم‌های سالم آرزو دارند جایگاه آنها را کسب کنند حال اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرساست که انرژی زیادی را هم می طلبد.
امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) بیان داشت: افتخارآفرینی معلولان در جامعه، نشان از همت آنها دارد و اینکه معلولیت محدودیت نیست و خداوند اگر یک نقص به آنها داده، هزاران استعداد را نیز در وجود آنها شکوفا کرده است.
حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی خاطرنشان کرد: اگر به عرصه تحولات و تاریخ جهان نگاه کنیم بسیاری از دانشمندان برجسته دنیا از جامعه معلولان بوده و افتخارات بزرگی را برای جامعه بشری رقم زده‌اند و اسم آنها در تاریخ ماندگار شده است.
وی با غلط توصیف کردن نگاه به معلولان از سر ترحم، اضافه کرد: اکثر معلولان چون خانم محمدزاده امروزه به دلیل شکوفایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های خود، جایگاه بالایی در جامعه دارند که این مهم میسر نمی شد مگر با حمایت مدیرانی موفق و دلسوز چون جناب دکتر افشین لاریجانی که بدون چشمداشت به هیچ بسته تشویقی در خصوص اشتغال و به کارگیری معلولان حتی جلوتر از خیلی مدعیان، انسانیت را در عمل ثابت کرد.
حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی تاکید کرد: این حمایت از خبرنگار توانمند با تمام محدودیت هایش، امیدآفرینی را در او تقویت نمود.
امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) افزود: معلولان به ظاهر دچار نقیصه هستند، ولی در اصل فایده و اثرگذاری بسیار زیادی برای جامعه دارند و مایه مباهات خانواده، اطرافیان و جامعه هستند که خبرنگار نشریه و پایگاه خبری صبح آمل در عمل این مهم را اثبات کرد.
حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی تصریح کرد: این بانوی توانمند، در هر شرایطی با حضور در عرصه اطلاع رسانی و با اتکا به ذوق و استعداد خود هم وظیفه خبری و اطلاع رسانی را به خوبی انجام می دهد و هم در مسیر اصلاح جامعه حرکت می کند که در نوع خود بسیار با ارزش است.
وی سخت کوشی خبرنگار صبح آمل را ستودنی دانست و گفت: ایشان فردی است که تعهد و مسئولیت انسانی در راستای کارش داشته و اطلاع رسانی به موقع و صحیح از الزامات کارش می باشد.
حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی بیان داشت: خبرنگار توانمند صبح آمل از سرمایه های‌ جامعه‌ ما می باشد و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر شهروندان باشد.
امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) تاکید کرد: نشان دادن موفقیت معلولین توانمند در زمینه‌های فرهنگی و تجلیل از آنها سبب تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین می‌شود و اولین اقدام برای داشتن جامعه سالم ایجاد فرصت برابر برای معلولین است.

1402/5/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود