طرح امنیت محله محور در آمل اجرا شد


فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح محله محور و کشف ۱۲ هزار و ۸۹۰ عدد قرص شهرستان آمل خبر داد.
سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در شهرستان آمل اجرا شد.
از اجرای طرح محله محور و کشف ۱۲ هزار و ۸۹۰ عدد قرص شهرستان آمل خبر داد و اظهار داشت: طرح امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، مبارزه با سارقان، برخورد با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی افزایش احساس آرامش و امنیت در شهروندان در سطح حوزه کلانتری ۱۳ این شهرستان به اجرا در آمد.
به گزارش صبح آمل نیوز، وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری فردی شرور و کشف یک قبضه سلاح شکاری از وی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمپ ۴ واحد ضایعاتی متخلف، دستگیری ۴ مجلوب فراری، دستگیری ۵ سارق و ۴ نفر معتاد متجاهر در آن شهرستان نیز خبر داد و اظهار داشت: از این افراد ۷ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.
سرهنگ داداش تبار در پایان با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس برقراری نظم و امنیت و بالا بردن احساس امنیت در جامعه و شهروندان است، بیان داشت: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان به صورت مستمر توسط پلیس اجرا خواهد شد و شهروندان نیز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

1402/4/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود