لاریجانی میدان را خالی نمی‌کند اما هیچ قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارد


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی اعتقادشان این است که هر کسی در دنیا از لحاظ سیاسی از محلی عبور کرد نباید دوباره آن را تجربه کند مگر آنکه اتفاق خاصی پیش بیاید که ناگزیر شود و چاره‌ای نباشد.
عزت‌الله یوسفیان ملاء گفت: آقای لاریجانی زمینه حضور در انتخابات را در دوره فعلی یعنی مجلس یازدهم داشتند اما اعتقاد و تحلیل‌ آقای لاریجانی این است که اگر یک مقام مسئولی از جایی رفت، دیگر با برگشتن به آن سمت جز مسائل و مشکلات چیز دیگری عایدش نمی‌شود.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا قصدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارند، گفت: به دلیل آنکه زمان زیادی تا انتخابات ریاست‌جمهوری مانده الان اظهارنظری نمی‌شود.
یوسفیان‌ملا در پاسخ به این سوال چه وظایفی بر عهده شورای نگهبان است که شاهد حضور همه طیف‌ها و جریانات سیاسی در انتخابات مجلس باشیم، گفت: شورای نگهبان به هرحال حقوقدانان و فقهای خیلی مجربی دارد و می‌دانند که چه خبر است و چه کار باید کنند. موضوع بعدی آنکه شورای نگهبان در انتخابات تنها نیست. همین موضوع صلاحیت‌ها که در نهایت با تصمیم شورای محترم نگهبان است، از هیئت اجرایی و فرمانداری‌ها آغاز می‌شود.
وی افزود: بنابراین اگر تا آنجا که مقدور است بتوانند سلایق مختلف را در صحنه حاضر کنند، سلیقه‌های مختلف یقینا باعث حضور بیشتر مردم می‌شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایلنا، یوسفیان‌ملا نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل آنکه در شهرستان‌ها رای‌دهی قومی، قبیله‌ای، عشیره، طایفه‌ای و فردی است لذا در شهرستان هرچه کاندیداها تکثر داشته باشند و بیشتر باشند قطعا استقبال بیشتر خواهد بود. اگر این مسائل واقعا ایجاد شور و هیجان کند، تناسب ایجاد شور و هیجان به قطع و یقین تعداد آرا و شرکت‌کنندگان را بالا می‌برد. باید از تجاربی که در گذشته داشتیم که چراغ راه است استفاده کنیم.

1402/2/9

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود