اجرای عملیات راهداری محوری در جاده هراز

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از اجرای طرح راهداری محوری در قالب ۶ اکیپ در محور هراز خبر داد.
محسن محمدنژاد از اجرای طرح راهداری محوری در قالب ۶ اکیپ در محور هراز خبر داد و گفت: هدف این طرح افزایش سرعت و کیفیت خدمات راهداری در جاده‌ها بوده تا نواقص جزیی در جاده‌ها به حداقل رسیده و همچنین به زیبایی آن‌ها افزوده شود تا به این شکل افزایش کیفیت سفر را شاهد باشیم.
وی افزود: طرح راهداری محوری مجموعه‌ای از اقدامات است که در یک محور به شکل دسته جمعی توسط گروه کاملی از راهداران و ماشین آلات انجام می‌شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در این طرح امکانات، ماشین آلات و نیروی انسانی چند شهرستان با هم تجمیع می‌شوند، همگی داخل یک کریدور از جاده‌های شریانی قرار می‌گیرند و مجموعه‌ای از اقدامات به شکل گروهی انجام می‌شوند.
محمدنژاد اظهار داشت: قبل از شروع کار ابتدا یک گروه ممیزی بعد از بازدید محل چک لیست نیاز‌های ضروری را تهیه می‌کنند، بعد از تهیه برنامه زمان بندی بر اساس آن گروهی از راهداران و ماشین آلات از چندین شهرستان به صورت گسیل شده و در ابتدای محور کار خودشان را آغاز کرده و مجموعه‌ای از کار‌ها را به شکل گروهی انجام می‌دهند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی تصریح کرد: این موارد شامل لکه گیری، تسطیح و اصلاح افتادگی و تعریض شانه راه، اصلاح شیب شیروانی راه، پاکسازی حریم راه، تمیز کردن حریم راه، تمیز کردن و تعویض تابلو‌های اطلاعاتی آسیب دیده، شست و شو و رنگ آمیزی حفاظ‌های ایمنی در طرفین جاده و تعویض قطعات آسیب دیده است که باید در سطح آسفالت انجام شود.

1402/2/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود