نماینده منتخب مردم آمل از حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفند قدردانی کرد

نماینده منتخب مردم آمل در جشن پیروزی خود گفت: امروز همدلی در بین مردم شهرستان آمل ستودنی است و از مردم خواست در پیگیری و رفع مشکلات کمک و راهکار ارائه دهند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، دکتر رضا حاجی پور در جمع زیادی از هواداران خود در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل اظهار داشت: از امروز فصل جدید وحدت و همدلی در شهر آغاز شده و پیشبرد امور بر این مبنا و بدون تشریفات خواهد بود.
وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور گفت: اساس وضع قوانین مربوط به آگاهی از مشکلات مردم است و وظیفه ذاتی نماینده این است که در کنار مردم قرار بگیرد چرا که وام دار مردم است نه کس دیگری، ما خادم مردم هستیم و بدون مردم نماینده قابلیتی ندارد.
نماینده منتخب مردم آمل با اشاره به اینکه نمایندگان باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند؛ گفت: وظیفه ذاتی نمایندگان وضع قوانین بر اساس مشکلاتی است که مردم با آن دست به گریبان هستند تا این قانون و تلاش نمایندگان گره گشای مشکلات مردم باشد.
حاجی پور تاکید کرد: کار‌های بر زمین مانده زیادی در شهر وجود دارد که باید پیگیری شوند.
وی پسماند، کشاورزی، باغداری، دامداری، تولیدکنندگان، ورزشی، دانشگاهی، آموزش و پرورش، صنعت را از مهمترین مشکلات عنوان کرد که لازم است پیگیری و رفع آنها در دستورکار قرار گیرد.
حاجی پور تاکید کرد: امروز اولویت مجلس رفع مشکلات معیشتی مردم است و از دولت درخواست می‌شود در راستای مبارزه با تورم و گرانی قرارگاه ایجاد کند.
وی با تاکید بر خدمت بی واسطه، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه های تخصصی در راستای حل مشکلات شهرستان آمل گام بر می داریم و بدون تشریفات و بی واسطه در خدمت مردم عزیز آمل هستم.
نماینده فعلی مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشکلات زیادی در آمل داریم که مهم ترین آن حوزه پسماند به عنوان اولویت اول شهرستان آمل می باشد تا آنجا که با اولتیماتوم شش ماه و پانزده روزه رئیس جمهور هنوز در نقطه اول هستیم لذا باز هم مطالبه گری ها ادامه خواهد داشت.
حاجی پور در پایان یادآور شد: جاده هراز سالیان سال در ردیف بودجه تعریضی قرار داشت و امسال با حضور معاون راه و شهرسازی ردیف بودجه ای تغییر و از تعریض به چهار بانده تبدیل شد تا بودجه بیشتری به این جاده بین المللی اختصاص و به اتمام برسد.

1402/12/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود