نشریه صبح آمل حائز رتبه اول و برتر بخش آثار برگزیده رسانه در جشنواره «طاها ستاره شمالی» شد

صبح آمل رتبه اول جشنواره «طاها ستاره شمالی» را از آن خود کرد
آیین اختتامیه و تجلیل از آثار برگزیده نخستین جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت شهید سیده‌طاهره هاشمی (آملی) با عنوان «طاها ستاره شمالی» ویژه استان‌های شمالی کشور در رشته‌های رسانه با موضوعات «گزارش، مصاحبه، ارتباط تصویری و اینفوگرافی»، طراحی و نقاشی، تئاتر خیابانی، کتابخوانی، دلنوشته، سرود حماسی با عنوان‌های شهادت و شهدای حماسه مقاومت مردمی ششم بهمن ۱۳۶۰ هزار سنگر آمل از سوی دانشگاه فرهنگیان، عصر روز شنبه 6/12/1401 در مرکز آموزش عالی بنت‌الهدی آمل با حضور مسئولان استانی و شهری، دانشجویان و اهالی رسانه برگزار ‌شد.
به گزارش صبح آمل، این جشنواره در رشته‌های رسانه با موضوعات «گزارش، مصاحبه، ارتباط تصویری و اینفوگرافی»، طراحی و نقاشی، تئاتر خیابانی، کتابخوانی، دلنوشته، سرود حماسی با عنوان‌های شهادت و شهدای حماسه مقاومت مردمی ششم بهمن ۱۳۶۰ هزار سنگر آمل مورد .
بر این اساس آثار علاوه بر سه استان شمالی از استان خراسان، تهران و قم نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که استقبال بسیار خوب بوده است.
گفتنی است در این مراسم از ربابه محمدزاده، خبرنگار نشریه و پایگاه خبری صبح آمل برای کسب مقام اول و برتر در بخش رسانه و مطبوعات با اهداء تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد.

1401/12/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود