بهره‌برداری از چراغهای روشنایی محور مواصلاتی محمودآباد – آمل


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: با پیگیری های مستمر، چراغهای روشنایی محور مواصلاتی محمودآباد – آمل به بهره برداری رسید.
ولی اله فرزانه با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه گفت: خوشبختانه با پیگیری های مستمری که در این خصوص از مسئولان اجرایی صورت گرفت، چراغهای روشنایی محور مواصلاتی محمودآباد – آمل به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه محور مواصلاتی محمودآباد – آمل از مسیر های پرتردد است، پیگیرهای لازم از معاونین وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه‌ای کشور صورت گرفت تا چراغهای روشنایی این محور به بهره برداری برسد.
به گزارش صبح محمودآباد و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین با پیگیری های صورت گرفته و تلاشهای اجرایی اداره راهداری مازندران و شهرستان محودآباد، چراغهای روشنایی محور مواصلاتی محمودآباد_آمل به طول ۲/۵کیلومتر از محدوده کلوده تا لامیزده با ارزش اعتباری ۲/۵میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

1402/6/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود