محورهای آمل فریدونکنار، آمل چمستان نور، جاده قدیم آمل بابل، چهار خطه می شوند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: هشت محور داخلی استان در مناطق مختلف باید چهارخطه شود.
فرج الله فتح الله پور به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، با اشاره به دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری مسائل مهم و محوری استان مازندران افزود: پیگیری ویژه برای تحقق اهداف سفر دور اول و تنظیم برنامه برای سفر دور دوم ریاست محترم جمهور از طریق تخصیص مناسب به پروژه‌های مصوب و پیگیری رشد اقتصادی و بهره وری و اشتغال استان از جمله محورهای نشست بوده است.
وی افزود: هماهنگی امور مربوط به خشکسالی و تنش آبی استان (طرح‌های آب بندان ها، سردهنه ها و سدهای لاستیکی)، پیگیری و هماهنگی طرح‌های مهم و زیر ساختی استان در بخش حمل و نقل از دیگر مسائل بود زیرا چهار مبادی ورودی استان شامل محور هراز، سوادکوه، کیاسر، کندوان وجود دارد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: چهارخطه کردن هشت محور داخلی استان شامل نکا به نیروگاه، بهشهر به بندرامیرآباد، ساری – خزرآباد، لاریم بهنمیر بابل، آمل فریدونکنار، آمل چمستان نور، جاده قدیم آمل بابل، قائمشهر کیاکلا بهنمیر، ساری جویبار کیاکلا و پل محور پل سفید نیازمند اعتبارات و توجه است.
فتح الله پور تصریح کرد: همچنین برای طرح‌های مهم بخش منابع آب شامل تکمیل سد گلورد، آغاز عملیات اجرایی سجادرود بابل و زارم رود ساری وتکمیل سد هراز نیز در این نشست رایزنی شده است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از مهر،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران به طرح‌های امور پسماند و زباله شهرها، فاضلاب مازندران و حل مشکل زباله‌های استان اشاره کرد و گفت: تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری و نوشهر و کارخانه کمپوست هفت شهر بابل، آمل، نور، قائمشهر، محمودآباد، بابلسر، جویبار و فاضلاب شهرها به خصوص نواحی ساحلی نیاز ضروری است.

1402/8/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود