هاشم جمشیدپناه به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد

جمشیدپناه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل
هاشم جمشیدپناه در آئینی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل معرفی شد.
با ابلاغ عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، هاشم جمشید پناه به عنوان سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان آمل منصوب شد و از زحمات غلامرضا رضوی تقدیر شد.

عالیشان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل ضمن تقدیر از زحمات غلامرضا رضوی، گفت: دستگاه ورزش صد درصد تخصصی است و نیرو‌های انسانی در این دستگاه برای ما خیلی ارزشمند هستند.

به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: سال‌ها طول می‌کشد تا ما یک مدیر پرورش بدهیم و از آن در ورزش استفاده کنیم و قطعا قدر مدیران خود را می‌دانیم و صفر تا صد پشت مدیران خودمان هستیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه شهر آمل برای ورزش مازندران خیلی مهم است، گفت: ورزش و ورزشکاران آملی برای استان و حتی کشور مهم هستند.

عالیشان تصریح کرد: دستگاه ورزش یک دستگاه فرهنگی و ورزشی بوده که فرهنگ و اخلاق پهلوانی خیلی در آن مهم است. این منش باید در بین مدیران هم باید وجود داشته باشد و سرلوحه کار قرار گیرد.

عالیشان گفت: شهر آمل بیشترین تعداد تیم‌ها در لیگ‌های مختلف را دارد و اماکن ورزشی خوبی در این شهر وجود دارد و قهرمانان زیادی در رشته‌های مختلف داریم و تنوع رشته‌ها هم در این شهرستان زیاد است.

وی با بیان اینکه برای این شهر باید بیشتر وقت بگذاریم، افزود: هر چقدر تلاش بیشتر باشد و وجدان کاری در کار وجود داشته باشد، قطعا سودش را ورزش خواهد دید.

1402/1/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود